IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi A4 Vario ще се бори с BMW 3-Series GT

Германската преса разкри подробности около следващото поколение на A4

Audi A4 Vario ще се бори с BMW 3-Series GT

Audi ще разшири семейството на хитовия A4 с нова версия, която ще се казва Vario, пише германската преса. Моделът ще бъде базиран на предлаганата в Китай дълга база на А4 и с излизането си ще се превърне в основен конкурент на BMW 3-Series Gran Turismo. Според информацията A4 Vario ще дебютира през 2016 г., едва след което на пазара ще се появят новите седан и комби версии на модела.
Audi A4 Vario ще се бори с BMW 3-Series GT
Следващото поколение на Audi A4 ще има малко по-дълго междуосие, което ще гарантира повече комфорт на задните седалки. Въпреки това конструкцията ще загуби около 100 килограма от тежестта си спрямо сегашния модел. Спортната S4 версия на колата ще използва 3.0-литров V6 двигател с около 340 к.с., а по-низшестоящите варианти ще се предлагат с 1.4- и 2.0-литрови бензинови TFSI агрегати. Компактният двигател с 1.4 литра работен обем ще бъде наличен във версии със 122 и 180 к.с., и ще се предлага със система за деактивиране на част от цилиндрите, което намалява средния разход на гориво с 0.5 л/100 км.

Дизеловото семейство ще се състои от класическите 2.0 TDI агрегати с мощност 150 и 184 к.с., а за по-претенциозните клиенти ще има V6 TDI в модификации с 218 и 272 к.с.

По последна информация следващото Audi A4 ще се предлага и като пълен хибрид, комбиниращ мощността на 2.0-литров TFSI с електромотор, литиево-йонна батерия и 8-степенна автоматична трансмисия. Интересното в случая е, че хибридният вариант ще има втори електромотор, монтиран на задния мост.

Audi ще обнови и мултимедийната система MMI, която ще се управлява от нов централно разположен контролер със сензорен панел. Чрез него, подобно на смартфоните, клиентите ще могат да използват специални жестове, за да достигнат до всяка една от функциите на колата. Всичко това ще бъде комбинирано с възможност за персонализация на менютата и по-голям "head-up" дисплей.

Снимка: Worldcarfans

0 от 500
  • #11
    5 rate up comment 6 rate down comment
    trb ( преди 11 години )
    тва болно типче Дошо пак кисне под статиите за Ауди...ужас това момче е за газовата камера...няма нужда да хаби природните ресурси с жалкото си съществуване...
  • #10
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Добре де, на фона на продадените 3.2 милиона Приуса, колко хибридни Аудита има продадени?Май работата е имали Ауди хибрид, ама за нищо не ставал!
  • #9
    4 rate up comment 6 rate down comment
    speedart ( преди 11 години )
    То пък нали японския хибрид харчи по-малко та нема кой да види...
  • #8
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Наблюдател ( преди 11 години )
    Вижте какво дава на линка за Ауди А8 хибрид:http://***.audi.bg/modelle/a8/a8_hybrid/antrieb/Страницата не може да бъде намерена, хахах, също като хибрида им! :)А великия хибрид Q5 можел да измине на електрически режим, със скорост до 60км/ч умопомрачителните 3 (ТРИ !!!) километра. Инъче дават комбиниран разход 6.9 л/100 км. Е, с този разход, разбирам защо изоставят хибридните технологии и предпочитат дизела!
  • #7
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    А пък разхода на хибридното Алуди бил дори под 2 на 100 км, ама на хартия!!! :)
  • #6
    9 rate up comment 1 rate down comment
    знаещ ( преди 11 години )
    Някой долу питаше за разхода.Абе ей, хора,вие не разбрахте ли,че според ВАГ всеки техен модел независимо 300-400-500-600-1000 к.с. ще харчи има-няма 3/100.Това е твърдо заявено от компанията и за това вече в техните статии няма да виждате колко ще е разхода,защото се знае.
  • #5
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Наблюдател ( преди 11 години )
    Колата била олекотена, хаха, приложили са супер технологията, патентована преди повече от 100 години от германец, наречена 'изриване на асфалта'!А с баварците ще се конглокурат, коллкото успяха вчера на DTM сериите.....
  • #4
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Жермани TheConqueror ( преди 11 години )
    Ражод не с поменат защото е ясно, че без значение от двигателя е между 2.8 и 3 на 100.
  • #3
    11 rate up comment 5 rate down comment
    speedart ( преди 11 години )
    Егати негативизма , човек ше каже че не им вервате...па те имат проект за летящ модел , *** у нас не става щото че убере сите кабели между сградите
  • #2
    8 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    A ДАНО, АМА НА ДАЛИ!Все пак Ауди е това, а както знаем те са много щедри на обещания! Speedart, като го видим хибрида тогава ще говорим, знаем че е традиция на тази фирма вече, да излизат няколко месеца преди премиерата и да обявяват, как се отказали от проекта, защото нещо не им харесало в последния момент! Те ако другите фирми обещаваха като тях, ще имаме новини от рода "следващия модел на нашата фирма ще лети! ".