IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ретро Bugatti спечели приз за "Най-добър автомобил"

Колата е собственост на модната икона Ралф Лорън и се смята за най-скъпата в света

Ретро Bugatti спечели приз за

Изтънчено Bugatti 57SC Atlantic от 1938 бе обявено за най-добра кола на изложението за класически машини „Concorso d'Eleganza Villa d'Este“.
Ретро Bugatti спечели приз за
Автомобилът е собственост на американския моделиер Ралф Лорен, който получи наградата от журито. Според някои анализатори това е и най-скъпият автомобил в света.

Ретро Bugatti спечели приз за
Точно преди три години подобен екземпляр бе продаден за необявена сума от порядъка на 30-40 млн. долара. Експерти смятат, че състоянието на колата на Ралф Лорън е още по-добро, което със сигурност означава и по-висока цена.
Ретро Bugatti спечели приз за
Основна причина за колосалната сума е твърде ограничената бройка на колите от модела. Само четири екземпляра са излезли изпод ръцете на Жан Бугати, който е отговорен за дизайна на 57SC Atlantic. За съжаление две от тях се смятат за безследно изчезнали.
Ретро Bugatti спечели приз за
Колекцията на Лорън включва десетки екзотични автомобили, сред които още няколко предвоенни модела на Bugatti, класически Ferrari-та, както и по-нови модели от ранга на McLaren F1 и Lamborghini Murcielago. Гаражът на Лорън не спира да отеснява с всеки изминал ден. Както Automedia съобщи, в началото на месеца дизайнерът направи поръчка за RUF CRT3, който е базиран на Porsche Cayman и разполага с 690 к.с.



Снимка: Autoblog.nl

 

 

 

 

Тагове: Bugatti atlantic 57sc
0 от 500
  • #4
    6 rate up comment 3 rate down comment
    doc ( преди 11 години )
    Каквото и да си говорим, съм съгласен за едно. В днешно време колите са скапани ламарини, не са красиви и са еднодневки. Една кола на 20-30 години вече няма резервни части за нея. Говорим за тези след 90та година, когато навлезе електрониката масово и колата стана по-народна придобивка. Но ако трябва да сме честни - немските коли към днешна дата са много прилични, и със сигурност са по-добри от японските. И като естетика, и като моторизация. Не казвам че са по-издържиливи, но са по-добри!
  • #3
    3 rate up comment 1 rate down comment
    KLASIKA ( преди 11 години )
    Знаете ли колко е струвала през 1938 в *преносен смисал*...?,а ? :220 к.с. 220 км в час от 0 до 100 км за 7,4 сек !!!!!!!!!!!!!ЕТО ТОЛКОВА Е СТРУВАЛА !!!!!!!!!!
  • #2
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Veliko ( преди 11 години )
    Sravete tova proizvedenie na izkustvoto s vduhnveniqt ot VW, Audi i Shkoda design na Galibier. Sujalqvam, no mislq che germancite totalno skapvat image-a na markata. Nqma znachenie kolko burzi sa kolite. Zvuka ot dvigatelq na Veyron-a e kato ot klozet, sravnen sus starite im avtomobili. Eto za koito ne vqrva: Luks ne se pravi s cifri. Tova e uset, koito malko avtoproizvoditeli nqkoga sa imali.
  • #1
    10 rate up comment 3 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 11 години )
    eto tva e edno ISTINSKO bugatti!bravo na RL, znae kak da investira - nai-skupoto!