IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volvo удвоява производството на хибрида V60

Рекордно ниският разход от 1.8 л/100 км привлича клиенти от Холандия, Белгия и Италия

Volvo удвоява производството на хибрида V60

От Volvo обявиха, че стартират процедура по увеличаване на производството на V60 Plug-in Hybrid. Капацитетът ще скочи с 90%, а мярката се налага заради засилено търсене на модела от холандски, белгийски и италиански клиенти.
Volvo удвоява производството на хибридното V60
Всичко това означава, че капацитетът на завода в Торсланда, ще бъде увеличен от 150 до 282 коли седмично. Очаква се през цялата година шведската компания да произведе 7600 хибридни модела, а през 2014 целите са още по-високи – 10 000 автомобила.


Изключително сме доволни, че V60 Plug-in Hybrid получи такова фантастично посрещане от клиентите ни,“ заяви Питър Мертенс, старши вицепрезидент по проучването и разработката на Volvo Cars.

Моделът е първият пълен дизелов рlug-in хибрид в света, който реализира среден разход на гориво от едва 1.8 л/100 км. Колата работи в три режима на работа: Pure, Hybrid и Power. В стандартен хибриден режим нивата на въглеродни емисии са ограничени до нищожните 48 г/км.

Каталожните данни показват, че колата разполага с обща мощност от 285 к.с. и може да измине до 50 километра само на ток. Максималният въртящ момент достига 640 Нм.

V60 Plug-in Hybrid e резултат от съвместната работа на Volvo Car Group и шведският енергиен гигант Vattenfall.

Снимка: Volvo

Тагове: volvo v60 plug-in hybrid
0 от 500
  • #12
    9 rate up comment 8 rate down comment
    до :) ( преди 11 години )
    Ако знаеше някой специфични неща за дизелите нямаше да се изказваш неподготвен.Дизел и хибрид са несъвместими неща при употребата им в нормален сериен автомобил.Първо дизела много бавно загрява, постоянното гасене и палене разказват играта на мотора и той няма да може да достига до работна температура.Придърпването при смяна на режимите на задвижване е много осезаемо и неприятно.Не може да се избегне поне за сега.Катализаторите на дичела имат нужда от много висока раб. температура за норм.раб.
  • #11
    6 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Коя технология е нова бе специалисте?Хибридната ли?Не,не е и някой продават милиони бройки.Пътя прокаран и хибридите вече се търсят,а не както в началото.Да,ама дизеловите хибриди нещо,никой го не иска и то точно в Европа,където дизела е на почит,въпреки характеристиките написани на хартия,но много различни в действителност.От Тойота много добре знаят, че дизелов хибрид няма как да е успешен и не правят.Други се мъчат,но се виждат резултатите.Те и Пежо направиха,ама и тях не ги купуват.
  • #10
    11 rate up comment 5 rate down comment
    :) ( преди 11 години )
    Специалистите от форумите на Аутомедия отново с тежки присъди :D Допреди няколко месеца твърдяха, че това е безумна технология и няма да продадат нито един автомобил, сега пък са твърде малко продадени :D Продават основно в Белгия и Холандия, защото имат заводи там и това са им традиционно силните пазари. Нормално е обемите да са малки в началото - това е технология, която е чисто нова и все още се разработва - Приусите също не тръгнаха с милионните продажби в началото.
  • #9
    9 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Продали 2000 бр. и решили малко реклама да си направят китайчетата, че търсенето уж скочило двойно и разхода на колата бил много нисък. АБ ги разкриха и показаха действителността каква е и защо никой не ги купува.
  • #8
    10 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Защо ли Тойота продава милиони хибвиди по цял свят? Защо ли за хибрид на Тойота се чака с месеци? Защо ли от това волво са продадени само 2000 бройки в 3 държави? Защо ли от поршето хибрид с разход 3/100 са продадени точно 0 бройки?
  • #7
    7 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Защо ли само в 3 държави в Европа се продава и то държави с не толкова добър пазар на автомобили с изключение на Англия?В Германия няма, във Франция също и т.н.Ако беше толкова добър този хибрид и действително имаше подобен разход щяха да се избият да го купуват, а те до сега са продали само мижавите 2000 бр.
  • #6
    13 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Как индийците от Волво са направили кола, която да има 285к.с. и да харчи 1,8 литра а Тойота мъчат клиентите си с Приус със 100к.с. и разход 5 литра. Може би сега и да разбере как Порше са направили хибрид с над 800к.с. и разход 3 литра. Не е важно да пробутваш нещо за хибрид само, за да му сложиш табелка хибри а да харчи колкото дизелово БМВ.
  • #5
    7 rate up comment 7 rate down comment
    охобохо ( преди 11 години )
    Има пространно писание за него в последния брой на АБ... цена висока, разход в пъти по-голям от обявения.Иначе прилична колца.
  • #4
    7 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Защо ли това Волво, като толкова много го продават го няма в сайтовете на Волво, няма цена, няма нищо. Вярно е че може би преди година почнаха да пишат и говорят за него, но аз лично до сега нито в шоурум на марката съм го виждал, нито в сайтовете им има инфо за цена и т.н. Чакам линк с цената и подробните характеристики. Ама не линк от някоя медия, а официален от Волво.
  • #3
    16 rate up comment 3 rate down comment
    v-1 до анонимен ( преди 11 години )
    Приятел поне вземи прочети тук там, преди да се изказваш и всички да видят, че не си подготвен и нямаш занния в дадена обалс!!!Тази кола се произвежд сигурно вече от почти година...