Собствениците на скъпи автомобили често реагират доста бурно, когато става дума за ремонт или някаква друга сервизна дейност по машината им. Те очакват, че качеството и отношението в сервиза ще съответстват на високата цена, която са платили за своята кола.
Такъв е и случаят със собственик на BMW X1 от китайския град Чжучжоу в провинция Хунан. Той отишъл при местния дилър, за да смени гумите на колата си. Пред магазина се завихрил скандал, след като двете страни не могли да се разберат какви точно гуми да бъдат поставени на колата. В крайна сметка клиентът побеснял, метнал се зад волана и с пълна газ нахлул в шоурума, разбивайки витрината.
Освен колата са пострадали и няколко други машини, изложени в магазина на Meibao Hang, който е първият дилър на BMW в Чжучжоу. Пристигналите на мястото на инцидента полицаи арестували виновника, но категорично отказват да разкрият неговата самоличност. Представители на дилъра също не пожелаха да коментират случилото се и дори закриха интернет-сайта си BMW-MBH.com.
Това не е първият подобен случай в Китай. През 2011 г. собственик на Lamborghini Gallardo от Циндао получи отказ от представителството на фирмата да ремонтира колата му, която е в гаранция. Бизнесменът нае работници с чукове, които напълно изпотрошиха луксозната суперкола.
Снимка: Facebook