IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

285 к.с. за серийното Renault Alpine

Спортният модел ще бъде готов до 3 години и ще конкурира на Alfa Romeo 4C

285 к.с. за серийното Renault Alpine

Renault смята да обзаведе първия сериен спортен автомобил от възродената марка Alpine с 2.0 литров турбо-мотор с мощност от 285 к.с. Това съобщи шефът на марката Карлос Таварес пред изданието Autocar.
283 к.с. за серийното Renault Alpine
Renault Alpine A110-50 concept. Снимки: Renault

Французите обаче все още не са взели решение каква трансмисия ще използват за модела – кутия с двойно сцепление EDC от новото поколение на Clio RS, или традиционната механична скоростна кутия.

Моделът ще използва шаси, изградено от стомана, алуминий и композитни материали. Окачването ще бъде напълно независимо, а моторът - разположен напречно зад гърба на водача и пътника до него. Масата на автомобила ще е около 1 тон.
283 к.с. за серийното Renault Alpine
Таварес допълни, че дизайнът на Alpine е готов на 70%. Той ще се отличава с класическо излъчване, но същевременно ще бъде модерен и динамичен. Предната част ще бъде стреловидна, оборудвана с четири кръгли фара.

На пазара машината ще излезе след 3 години, като плановете на Renault са годишно в завода в Диеп да се произвеждат около 1000 бройки от модела.

Возилото е насочено към младите шофьори, цената му ще бъде около 60 000 евро, а за основен конкурент на пазара се сочи Alfa Romeo 4C, уточни Карлос Таварес.

Все още не е ясно как ще се казва колата, но от компанията-производител обявиха, че името ще бъде подобно на модел, който е част историята на Alpine.
283 к.с. за серийното Renault Alpine
Едновременно със спортната машина се работи и върху купе на Catheram, чиято конструкция ще повтори тази на Alpine. Любопитното е, че този модел ще получи двигател от Toyota, а не от Renault.

Снимки: Renault
 

Тагове: Alpine
0 от 500
  • #11
    4 rate up comment 1 rate down comment
    ARC ( преди 11 години )
    Дошо , ти жив л иси още бе ?
  • #10
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    До Дошо - къде забравяш теглото - това рено е 1000 килограма само - трябва да е поне 2 тона за да се конкyрира с расовите германски "спортисти"
  • #9
    11 rate up comment 8 rate down comment
    KLASIKA ( преди 11 години )
    до Анонимен Благодаря,че ми писа.Но не ме четеш,цитирам те с твое позволение,ако обичаш :-*Много ясно че един дизайн трябва да се развива не да тъпчи на едно място.*....... Да,но не и за ИКОНИТЕ!!!НАПИСАЛ СЪМ КАКВО СТАНА С :*един дизайн трябва да се развива не да тъпчи на едно място.*.....-видя се от всички и ФИРМИТЕ СТРАДАТ !!! И Фолксваген с Бийтли и други с :*дизайн който трябва да се развива *...Фиат просто не го развиха ,а малко го преродиха 500, както Форд GT 40 на GT и успеха е на лице !!! Прераждане,а не зловещо ***-това явно искат хората за иконите-нали писах?...и на практика се вижда?Както БМВ родиха Ролс-Ройс ,нали!.....не: * дизайн който трябва да се развива* , просто Ролс !!!Какво очакваш от Алпин ? То той е неповторим !!! Трябва просто нов Алпин ! А пък а дано си прав,че дизайна няма да е същия,че ще е различен.....АМА КОЛКО ДА Е РАЗЛИЧЕН ?!?.......а дано да греша което не ми се случи досега като още преди 3 години писах за: МАЙБАХ, ВЕЙРОНА,БИЙТЛИ ,МЕРЦЕДЕСА .....- влез в архива.......
  • #8
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Осен да показваш колко си ограничен и да спамиш всяка тема вземи се зачети малко. Това на снимките е прототип който няма нищо общо с серия автомобил виш, че и дизайна е готов на 70% те са го написали хората!!!!! Какво ги рисуваш тия глупости не мога да разбера. Много ясно че един дизайн трябва да се развива не да тъпчи на едно място. Мога да ти кажа че това може да стане фурор я ми кажи колко коли от този клас има на пазара с централно разложен двигател. Това е много добро технически решение
  • #7
    13 rate up comment 9 rate down comment
    KLASIKA ( преди 11 години )
    Всичко е една измама !!!!Но хората не са ***,както се уверихме*почтително*наказват измамите и *ментетата*!Не можеш да направиш някаква си спортна кола и и да и:*ЛЕПНЕШ ЛЕГЕНДАРНО ИМЕ*......?!?-....Вейрон*Яйцето* още страда и откакто го пуснаха *обявяват*,че ще има нов модел,защото разбраха,че с връзки не върви-не го харесват външно!А сега ептен не го купуват вече и форсират появата на новия !!!!.......-защото провалиха проекта с вуйчо си и племенника му = знаете кои са = ,пренасочиха го към Бентли,а после изцяло го спряха за да си лансират *Яйцето Вейрон*....?!? Ето кое беше предвидено за Вейрон и ЩЕШЕ ДА Е СВЕТОВЕН *ГАЛАНТЕН* ХИТ !!!! Ето какво е Велико,как го откраднаха Вуйчо и пременник,как смешно го преобразиха,как го дадоха *уж* на Бентли, как им го спряха и го забраниха за производство-всички знете историята,да не пиша........ http://***.autoblog.com/2007/01/02/separated-at-birth-bugatti-veyron-and-bentley-hunaudieres-conce/........................Пак трябва да им правя ПОКАЗНО какво трябваше да е Вейрона или как трябва да е новия модел........?!?....: http://imageshack.us/photo/my-images/189/ferrari1771024resizeak5.jpg/ ................................. -Мерцедес два пъти имаха ОГРОМЕН ПРОВАЛ!!!!....: Веднъж пуснаха пародия имитация на Легендата 300 Гулвинг......?!? и пропадат и пропадат!Сега спешно ще правят нов !!!!....Иконата : http://imageshack.us/photo/my-images/4/1955mercedesbenz300slal.jpg/.............-И имитацията.....ха-ха-ха........:........?!? http://imageshack.us/photo/my-images/845/17402221345073604840320.jpg/..........-още като излезна бях *лош пророк* и я нарисувах как трябваше да изглежда за да не *плачкат* сега!!!........Къде беше проблема.......?!? : http://imageshack.us/photo/my-images/801/mercedesslsgullwingcoup.jpg/..............Другият провал беше Майбах- затова изобщо да не говорим........?????......-ВИЖ ДРУГО НЕЩО!!!!- Форд се справиха !!!!.......-защото си уважават иконата FORD GT 40 http://imageshack.us/photo/my-images/825/gt40z.jpg/.-Просто я преродиха !!!! http://imageshack.us/photo/my-images/836/fordgt138zs586oblvh1600.jpg/........-СЕГА ПРОДАЖБИТЕ СА ОМАЛОМОЩАВАЩИ !!!! НЕ МОГАТ ДА СМОГНАТ ЗА АМЕРИКА ,ПЪК КАМО ЛИ ЗА ЕВРОПА-БРАВО !!!.......-и сега пък Рено-и тук предричам провал-направили някаква си спортна кола и се изгаврили с името * АЛПИН *......?!?.......Може и да е хубава,може и да не е,може и да става......,НО НЯМА ОБЩО С* АЛПИН*.......!Ето Алпин....-малко по голям за новия двигател както Форд,малко леко изменен да е по-широк,и малко по-дълъг както Форд ,но ИСТИНСКИ АЛПИН който хората ще познаят !!! .....Направил съм то така,че хем е Алпин ,хем е ИСТИНСКИ БОЛИД, ако му *лепнат* втрещяващ двигател .....и заключавам: Елементарно Уитсън ! .......-някои производители са умни,други правят *чалга*.......сложете на голям екран: http://imageshack.us/photo/my-images/255/800pxrenaultalpinea110s.jpg/
  • #6
    8 rate up comment 0 rate down comment
    penev ( преди 11 години )
    Анонимен, ДВГ-то вероятно е от Меган. Трансмисията е от Клио, понеже при Меган все още не е налична новата автоматична трансмисия.
  • #5
    13 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Това тук на снимките няма да има общо с истинския. Този алпин е някакъв прототип който беше за реклама. Иначе даже да е едно към едно със стария алпин и да е с такъв двигател 285 к.с средно разположен ще супер як. Все пак това Алпин.
  • #4
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    А мотора защо не е от Меган рс?? И той е 2 литра 265 коня?? Къв е проблема?
  • #3
    11 rate up comment 5 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 11 години )
    super qk design...samo ako moje da mahnat kruglite otvori otpred, 4e ne6to ne gi razbiram!
  • #2
    15 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Поръчвам един