IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Преференции и удобство с клиентска карта на „Бул Инс“

Платена публикация

Преференции и удобство с клиентска карта на „Бул Инс“

Една от водещите застрахователни компании отново изненада своите клиенти. От 1 февруари 2013 г. всеки, сключил застраховка автокаско в „Бул Инс“, получава специална Клиентска карта.

Преференции и удобство с клиентска карта на „Бул Инс“Чрез нея застрахованите в дружеството ще имат възможността да ползват преференциални цени и отстъпки на следните услуги: автосервизно обслужване, автомивка и Годишен технически преглед на автомобилите си.

Дружеството предприема тази инициатива, ръководейки се единствено от мисълта как да подпомогне и облекчи финансовото състояние на клиентите си. Съобразявайки се с продължаващата криза и големия спад на доходите на населението, „Бул Инс“, като социално ангажирана компания, взе това решение въпреки нестабилния пазар. Да инвестираш и да поемеш финансовите разлики с цел подпомагане на семейния бюджет на всеки застрахован говори убедително, че за „Бул Инс“ клиентите винаги са приоритет.

Отделно от това, от „Бул Инс“ напомнят, че изплащат щети до 1000 лева след експертна оценка и то в рамките на 45 минути. Всеки застрахован може да си получи обезщетението на каса в центровете за ликвидация на дружеството.

Застрахованите клиенти могат да проверят на сайта на дружеството състоянието и движението на своите щети.
 

0 от 500
  • #7
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Дифорс Валвматиков ( преди 12 години )
    В България има застрахователи, които предлагат удължаване на заводската гаранция, но не го предлагат за всички марки. Който има Тойота може да се възползва.
  • #6
    0 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Удължаване на гаранцията е услуга която се предлага от оторизираните дилъри, не от застрахователите. Така е на запад, така би трябвало да е и у нас. Че не го предлагат - това вече е проблем на вносителите.
  • #5
    1 rate up comment 8 rate down comment
    клиент ( преди 12 години )
    Ей, много сте злобни. Кажете кой е по-добър в момента?! Лев инс не плащат на мои приятели. Бил съм в юпитер докато не фалираха, после с дзи имах няколко разправии но накрая ми платиха всичко. От 8 години съм клиент на булинс и засега не са ми бавили плащане, всички коли са оправяни като нови и то само в оторизирани сервизи. Сменям колите през 4-5 години затова имам опит. Слушам според вас коя фирма е по-изгодна и сериозна. А в БГ всички застрахователи са от структурите, това е ясно като бял ден
  • #4
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Платен провокатор ( преди 12 години )
    Де бакалъм...
  • #3
    8 rate up comment 13 rate down comment
    клиент ( преди 12 години )
    Аз пък съм доволен от булинс. За кола до 100 хиляди лева плащат без забележки и оправят всичко в оторизиран сервиз. ОСвен това плащат до стотинка всичко докато колага навърши 5 годишна възраст, след това идва известната "експертна оценка" където си на загуба. Но за нова кола както казах не прекалено скъпа са си съвсем ОК.
  • #2
    14 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    А, ПОЧЕРПЕТЕ СЕГА!!!!!
  • #1
    17 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    ХА ХА ХА......ВЗЕХТЕ НЯКОЙ ЛЕВ А ?!?!?...