IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Представиха новото Porsche Cayman

Продажбите на купето стартират през месец март

Представиха новото Porsche Cayman

Автомобилното изложение в Лос Анджелис представи още един нов модел - Porsche Cayman. Базираното на Boxster купе заема техниката и формите от своя открит брат, като ще стъпи на пазарите в цял свят през пролетта на 2013 година.
Представиха новото Porsche Cayman
Основното, което отличава Cayman от Boxster, като изключим твърдия покрив, са новите светлини против мъгла, леко променените предна и задна брони и формата на задния капак. Сравнен със старото поколение, новият Cayman има по-къси надвеси - отпред и отзад, увеличено междуосие и по-широка следа.

Интериорите на двата автомобила изглеждат напълно идентични. Забелязват се новата централна конзола с по-голям дисплей, а като цяло оформлението напомня силно на новия 911. Сред новите неща в оборудването присъстват адаптивен темпомат, аудиосистема Burmester и безключов достъп до купето и стартиране на двигателя.

Разлики между Cayman и Boxster се откриват и при мощността на двигателите, и при динамичните характеристики.

Базов за модела е 2.7-литровия агрегат, който вече познаваме от Boxster. Той генерира 275 к.с. (265 к.с. при кабриото), като е способен да ускори колата от място до 100 км/час за 5.4 секунди. Максималната скорост достига 266 км/час, а средното потребление на гориво, според Porsche, е около 8.0 л/100 км.

При Cayman S се поставя 3.4-литров агрегат с шест цилиндъра, чиято мощност достига 325 к.с. (315 к.с. при Boxster). Ускорението от място до 100 км/час отнема 4.7 секунди и достига 283 км/час. Според официалната информация от немската компания средното потребление на гориво е около 8.5 л/100 км.

И двете модификации се оборудват с ръчна скоростна кутия с шест предавки, а като опция се предлага PDK трансмисия с два съединителя и седем степени.

Cayman и Cayman S ще стъпят на пазара през месец март 2013 година. Цените в Германия стартират от €51 385 за Cayman и от €64 118 за Cayman S. В САЩ цените на двата модела стартират от съответно $52 600 и $63 800.

0 от 500
  • #15
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Автомобилът ( преди 13 години )
    Порше отдавна имат модели със среден разход 8 литра (разбира се турботата) - проверено. Онзи без главата да внимава къде върви.
  • #14
    4 rate up comment 3 rate down comment
    до Cenitell ( преди 13 години )
    За да има "обмяна" на прочетеното, първо трябва да се чете.Сам си разгледай коментарите, които преливат от компетентна информация и познания.Много,много трябва да прочетеш,за да не останеш сегашния голословен дърдоко.
  • #13
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Не 8, а 10/100 няма Порше, което да харчи средно. Всички имат разход над 10/100 независимо в града или извън. Реален среден разход 15/100 при нормално каране и 20+ при ръчкане. Проверено!
  • #12
    5 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Само да попитам с падащи фарове ли ще е или са ги залепили с каноколит предварително?А между другото някой, ако ми намери Порше, което да харчи средно 8/100 ще си отрежа главата и ще я ритам до дома.Няма такова Порше. Откакто ВАГ ги пое започнаха много да лъжат.
  • #11
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Cenitell ( преди 13 години )
    До до Cenitell.По принцип не упреквам никого за коментара му, както и за лични нападки като в случая.За мен би било интересен един спор по някакава тема, обмяна на прочетано или опит, а не факта, че някой, не ми харесал обидното за него мое отношение към някаква марка, става повод вече да ме обижда по принцип!Това е типично за мюсюлманин,зомбиран,маниакален! Заради едни коли, хаха.
  • #10
    6 rate up comment 7 rate down comment
    до Cenitell ( преди 13 години )
    А моят извод е,че дали през 3,или 5 или10 години ти няма да мръднеш и милиметър напред от мизерното си ниво на отрицание на неща които не разбираш.Мисля,че е безсмислено да ти обеснявам,че това е базирано на съвсем ново шаси, с нов баланс,модернизирани двигатели.Всъщност теб това не те интересува,защото ползваш форума само да "помпаш" някакво сдухано твое самочувствие, но поне го правиш по-приемливо от "хард" варианта ти Дошо.Но в основата си сте едни и същи хейтъри .
  • #9
    6 rate up comment 7 rate down comment
    Каза Боги ( преди 13 години )
    и си завря муцуната под опашката.
  • #8
    9 rate up comment 10 rate down comment
    Боги ( преди 13 години )
    Новото като старото...Тая марка бележи някакво развитие във дизайнът през 30-40 години.Коли от края на 70-те приличат на коли от 2000-та година.. Леки промени във фаровете и стоповете.То бива херитидж ама тия се забравят понякога.Да не говорим,че дизайнът тип кръстоска между сапунерка,жаба и крокодил ама хич не ме кефи.Въпрос на вкус...
  • #7
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Cenitell ( преди 13 години )
    Моят извод е-през 3 г. ще отварям линкове под заглавие "ново Порше".
  • #6
    10 rate up comment 11 rate down comment
    груди ( преди 13 години )
    Тегличи, isofix столчета, релси на тавана....А беше велика марка.