IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Суперкола с душа на супермотоциклет

Ще се върне ли Yamaha към разработката на собствен автомобил

Суперкола с душа на супермотоциклет

Суперкола с душа на супермотоциклет
Вероятно познавате японската марка Yamaha като производител на мотоциклети и музикални инструменти. Истината обаче е, че Yamaha се занимава с още много дейности - превозни средства за отдих, плавателни съдове, промишлени роботи и дори оборудване за басейни.

Yamaha опита да конструира дори собствен суперавтомобил. Изграждането му стартира още през 1990 година, но беше замразено малко след това, заради тогавашната икономическа криза в Япония. Все пак бяха направени три прототипа на този автомобил, носещ името OX9911 и разчитащ на двигател V12 (на снимката долу).
Суперкола с душа на супермотоциклет
Навлизането на Yamaha в автомобилната индустрия обаче започва много преди това. Инженерите на марката помагат да бъде създадена Toyota 2000GT (1967 г), която познаване като първата японска суперкола. През годините японците се занимават с изработването на 4-, 6-, 8- и 10-цилиндрови двигатели за различни марки. Тази им дейност продължава и до днес, а един от най-пресните примери е Lexus LFA.
Суперкола с душа на супермотоциклет
Причината да изброим всички тези факти е, че се заговори отново за суперкола от Yamaha. За съжаление информацията не идва от компанията, а от независим дизайнер, който е готов с предложение за такъв автомобил. Испанецът на име Алберт Росело нарича возилото Yamaha R Car и го описва като "суперкола с душа на супермотоциклет".

Проектът му граничи с фантастиката - колата има 900 к.с. и тежи под 1100 кг, но определено изглежда добре. Дали обаче това ще помогне за възраждането на проекта за суперкола на Yamaha предстои да разберем.
Суперкола с душа на супермотоциклет
Суперкола с душа на супермотоциклет

Тагове: Yamaha
0 от 500
  • #6
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Иво ( преди 12 години )
    някой някъде си направил рендер на кола и вие от *** пишете подвеждащо заглавие, жалко че СЕМ не може да упражнява контрол над вас, до сега да са ви затворили
  • #5
    21 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Вземете се разровете из нета и ще разберете, че двигателят на ЛФА си е дело на Тойота, а инжинерите на Ямаха са отговаряли за саунда...
  • #4
    29 rate up comment 2 rate down comment
    Japan Power ( преди 12 години )
    Двигателя на ЛФА прави 0-9000 оборота за 0.6 секунди! Няма такъв отклик просто. Инжинерите на Ямаха са богове!
  • #3
    23 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    През цялото време ни разказвате каква фирма е Ямаха и какво е направила, и накрая се оказва, че проектът е на дизайнер, който няма нищо общо с фирмата.Демек такъв прект Ямаха не е лансирала...???!
  • #2
    3 rate up comment 20 rate down comment
    xax ( преди 12 години )
    si4ko e perfektno samo malko prednite farove kucat ina4e ekstra sega i ako interiora barnat s bejova koja kre6ka nqma da imat
  • #1
    21 rate up comment 1 rate down comment
    reventon ( преди 12 години )
    a dano..