IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mitsubishi Outlander Hybrid излиза на пазара

Първият от хибридните автомобили, които японците ще лансират през следващите 12 месеца

Mitsubishi Outlander Hybrid излиза на пазара

Mitsubishi Outlander Hybrid излиза на пазара
На автомобилното изложение в Париж се състоя премиерата на хибридната версия на Mitsubishi Outlander. Тя носи името Mitsubishi Outlander PHEV и е от така наречените пълни plug-in хибриди.

Автомобилът е оборудван с 2.0-литров бензинов двигател, два електродвигателя (един на предната ос и един на задната) и пакет литиево-йонни батерии (12 кВч).

Движейки се само на електричество Mitsubishi Outlander PHEV може да измине 55 километра. С помощта на четирицилиндровия бензинов двигател автономията на проходимото возило достига 880 километра. Според изчисленията на японците, Outlander PHEV има средно потребление на гориво от само 1.6 литра на 100 километра пробег. Тъй като Outlander PHEV е plug-in хибрид, батериите му могат да се зареждат в електрическата мрежа, като това отнема 4 часа.
Mitsubishi Outlander Hybrid излиза на пазара
Хибридната система на Outlander PHEV разполага с три режима на управление - Pure, Series и Parallel. При първия возилото се задвижва изцяло на електричество, докато при втория се включва и бензиновия двигател, който работи като генератор и доставя енергия на електродвигателите. Този режим може да се включи автоматично, когато  зарядът в батериите намалее до определено ниво. При третия режим бензиновия двигател поема по-голямата част от работата по задвижването на колата и задно с електрическите двигатели доставят максимално представяне. Този режим също може да се включи автоматично, при изпреварване или при изкачването на голям наклон, например.
Mitsubishi Outlander Hybrid излиза на пазара
Mitsubishi Outlander PHEV ще се появи най-напред в Япония, в началото на 2013 година, а малко след това ще бъде наличен в Европа и Северна Америка. Той е първия от серията хибридни автомобили, които японците ще лансират през следващите 12 месеца.

0 от 500
  • #28
    0 rate up comment 0 rate down comment
    бавареца ( преди 10 години )
    в началото nicolo пишеше леки глупости - като за необразован новобранец, а последното за магнитния мотор е вече откровнна простотия. да е жив и здрав и сидеров да му дигне заплаата на 1000лв.
  • #27
    4 rate up comment 0 rate down comment
    nicolo ( преди 11 години )
    А на някой хрумвало ли му е,че съществуват магнитни мотори,които практически са неизчерпаеми,но тук отново опираме до проблема с чичковците от петролния бизнес...При всички положения ще намерят начин да ни щавят вечно.Този,който държи кранчето,ще продължава да го държи.....спасение няма.
  • #26
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Освен всичко електриките,както някой си мислят,че ако започнат да се произвеждат масово,много ще поевтинеят няма как да стане.Тогава ще възникне липсата на метала мед,който е основен компонент при производството на ел.системи и ел.двигатели.Ще нарасне търсенето,а от там и цената му.Н стоковите борси ще започне яко спекула,която ще се отрази естествено на цената на ел.автомобилите.Общо взето се въртим в един омагьосан кръг и все едни и същи играчи ни доят за всичко.Гадна работа за съжаление...
  • #25
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    И към всичко това нежелание на големите петролни концерни да се разделят с многото пари прибавяме и невъзможността да се направят достатъчно надеждни,с голям капацитет и компактни батерии и всичко си идва на мястото.Ако се създадат батерии,които да издържат поне 500-600 км и да се зареждат за около 30 мин. съм сигурен,че много бързо ще преминем към електромобили.До тогава обаче само ни остава да си мечтаем.Между другото,като преминем на електрички ни се готви нова тесла-цената на тока.
  • #24
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    В САЩ бирата е съвсем друга.Тогава е имало петролна криза.Имало е хора,които искат бързо да забогатеят и са инвестирали млр.в електростанции,но мрежата изобщо не е била достатъучно развита,както някой се мъчат да ни внушат.По-скоро целта е била да може автомобила да се зарежда в домна и да се ходи на работа с нея.Там обаче на правителствено ниво големите корпорации имат огромно влияние и дирижират всичко.Петролните магнати не могат да пуснат кокала ей така без бой.В Европа е горе-долу същото.
  • #23
    1 rate up comment 0 rate down comment
    nicolo ( преди 11 години )
    Сърдитко такъв,дръж се като мъж......
  • #22
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Пък ти се образоваш само от Интернет, а повечето неста, които пишат в нета са неистина.
  • #21
    5 rate up comment 2 rate down comment
    nicolo ( преди 11 години )
    Анонимко,вземи почети малко и ще се светнеш,че бавния и постъпателен прогрес е измислен за такива като тебе,които се образоват с четене на Труд и 24 часа.Технологиите ги има,но не ти ги дават,защото трябва да пазаруваш бензин и дизел докато чичковците от петролния бизнес искат.Така че дерзай и чети повече.
  • #20
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Ime ( преди 11 години )
    Абе я направо си потърсете в тубата Who Killed The Electric Car? и си го гледайте.
  • #19
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Ime ( преди 11 години )
    Още 90те гдини в щатите е имало изградена мрежа от станции за зареждане на ел. коли, както и са се продавали такива. Мрежата е била построена доста бързо тогава, не виждам какъв е проблема да има такава и сега. За незапознатите- препоръчвам ви да изгледате 10те ерии на това видео:Та не съм почитател нито на хибриите, нито ан електричките, но Николо е абсолютно прав в случая.