IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Обновеният Mercedes-Benz G-Class - официално

Всъдеходът тръгва в продажба през юни, цените започват от 85 000 евро

Обновеният Mercedes-Benz G-Class - официално

Компанията Mercedes-Benz разпространи официална информация и снимките на обновения всъдеход G-Class, чиито продажби ще стартират през юни тази година.

Обновеният Mercedes-Benz G-Class - официално

Претърпелият фейслифт автомобил се отличава от своя предшественик само по светодиодите на фаровете и различния корпус на огледалата. Затова пък интериорът е напълно променен - нова са централната конзола, на която вече има и блок за управление на мултимедийната система COMAND, панелът за прибори и волана. Освен това "кубчето" вече разполага със система за следене на мъртвата точка, адаптивен круз-контрол и камера, която се активира при движение на заден ход.

Обновеният Mercedes-Benz G-Class - официално

Всъдеходът ще се предлага с 4 избора на двигател. Това са 3.0 литров, 6-цилиндров дизел (G 350 BlueTec) с мощност 211 к.с. и 540 Нм., и 5.4 литров бензинов, 8-цилиндров с мощност 388 к.с. (G 500). Другите два са туин-турбо агрегати, предназначени за версиите G 63 AMG и G 65 AMG. Първият е 8-цилиндров, 5.0 литров с мощност 544 к.с., а вторият е 12-цилиндров с обем 6.0 литра и мощност 612 к.с.
В Германия цената на обновения Mercedes-Benz G-Class стартират от 85 311 евро (за G 350 BlueTec) и стигат до 264 180 евро (за G 65 AMG). Кабриолетът се предлага само в модификацията  G 500 и цената му 100 900 евро.

Тагове: Mercedes-Benz G-Class
0 от 500
  • #25
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Драгомир ( преди 13 години )
    Радостно е, че продължават да произвеждат все още коли като "G-Class" и УАЗ. Да и УАЗ-ките ми харесват!, но искам да те питам понеже ти си задал и въпросаът:"На предната решетка ако не беше логото на Мерцедес а бяха закачили логото на УАЗ патриот или на Махиндра пак ли щяхте да се възхищавахте на тази тухла?" . Ако автомобил с формата на Infiniti FX, не се произвеждаше от любимите ви японци , а от европейска или американска авто. фирма или от Mahindra, щяхте ли да го харесвте толкова много ?!.
  • #24
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Драгомир ( преди 13 години )
    Ами без да искаш сам си си отговорил!. Точно това му харесваме на "G-Class", че е квадратно, ръбесто, мажкарско !, че като техника и качество на изработка е на най- добро съвремено ниво, а като визия на екстериора ни напомня едни по- добри времена. Времена когато мъжете са били мъже, а не метросексуални.
  • #23
    3 rate up comment 2 rate down comment
    karutsar ( преди 13 години )
    Какво му харесвате на това квадратно ,ръбесто изобретение.Все едно са го измислели ученици в час по трудово обучение.На предната решетка ако не беше логото на Мерцедес а бяха закачили логото на УАЗ патриот или на Махиндра Гао пак ли щяхте да се възхищавахте на тази тухла?Този Мерцедес като външна и вътрешна визия е абсолютна марда(не става въпрос за качество на изработката и мощ на агрегата)Едва ли има по грозна съвременна кола.
  • #22
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Mkvr32 ( преди 13 години )
    Ами аз точно това имах предвид защо не се използва нобия 4.6 а се ползва старият атмосферен 5.5, поне това пише по-горе ако се зачетеш внимателно. И междо другото разтърси се за мк5 р32 че не е нормално авто любител да ми бърка нилнеим-а; -)
  • #21
    4 rate up comment 5 rate down comment
    doc ( преди 13 години )
    Novata-kato starata!Mutrensko grozna
  • #20
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Промените след фейслифта при "G-Class", са много повече от промените след фейслифта примерно на лубимата ви Тойота "Авенсис". Относно непроменените му от десетилетия външни контури именто те, здравината и вис. проходимост превърнаха "G-Class" в легенда.
  • #19
    4 rate up comment 2 rate down comment
    ss ( преди 13 години )
    Сомо една дума ще кажа ....LEGENDEWAGEN !!!
  • #18
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Mercedes-Benz ( преди 13 години )
    mkvr21 Това че двигателите са с еднаква кубатура не значи че става дума за едно и също нещо,5.4 литровия компресорен с индекс M113 е едно,а новия 5.5 би-турбо с индекс M157 друго! 4.7л. би-турбо ще заеме мястото на атмосферния G500,а G63 AMG,ще е със ''стария'' атмосферен 5.5л. с би турбо,който беше в G500 допреди това!http://de.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_M_113http://de.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_M_157/M_278
  • #17
    0 rate up comment 3 rate down comment
    mkvr32 ( преди 13 години )
    Незнам обаче защо продължават със стария 5.5 литрв двигател ами не ползват новия 4.6тт.
  • #16
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Subarufan ( преди 13 години )
    Аз не съм обсъждал качествата на модела и дали е неприходен, икона, или каквито там още епитети му лепвате. Просто единственото приложение на комбинацията му с АМГ двигател 612 к.с. което виждам е да му сложите плуг или редосеялка, и да отидете и да си подготвите нивата, на която ще отглеждате кока или канабис например. Иначем съм съгласен, че за всеки влак си има пътници.