Немската компания RUF разкриха подробностите около третата версия на суперавтомобила CTR - 3. За разлика от предишните два, CTR3 се отличава със средноразположен двигател, (другите два имаха двигатели, поставени зад задната ос) и изцяло ново шаси с удължено междуосие.
CTR3 също така залага на тяло, изградено от галванизирана стомана, тръбна конструкция, към която е фиксиран двигателят, карбонови панели на купето, алуминиев преден капак и врати, изградени от същия материал.
Двигателят е 3,8-литров би-турбо боксер, който генерира 750 к.с. и 960 Нм, а трансмисията - 6-степенна секвенциална. Всяка от турбините е оборудвана с отделен интеркулер, позициониран пред всяко от двете задни колела.
Ускорението на тежащият 1400 килограма автомобил от място до 100 км/час отнема само 3.2 секунди, а това до 200 км/час - 9.6 сек. Максималната скорост на движение достига 380 км/час.
Возилото разполага с предпазна клетка, карбон-керамични спирачни дискове, които разчитат на 6-бутални апарати, и гуми с размер 255/35 ZR 19 - отпред и 335/30 ZR 20 - отзад.
В салона атмосферата е микс от спорт и лукс - налични са материали като алкантара и естествена кожа, но от RUF посочват, че всеки клиент може а създаде интериора на автомобила по свой вкус.
Цената на RUF CTR3 все още не е известна. Очакванията обаче за доста по-солена цена от тази на предшественикът на колата, който струваше £193,000.