IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Пътищата убийци в България

Броят им прехвърля 30.

Пътищата убийци в България

Планински участъци, магистрали и градски шосета са сред най-опасните пътища в България. Според информацията на вестник "24 часа" броят на пътищата убийци в страната прехвърля 30.

Като най-рисков се определя главен път Е79, който води към Гърция. Той е рекордьор в черната статистика през 2010 година. В списъка попадат още главният път София-Варна, участъка от пътя София-Бургас след Сливен до разклона Петолъчката, както и участъците около селата Тополчане, Калояново и Горно Александрово.

Шосето Русе-Бяла също регистрира много катастрофи, заедно с магистрала "Тракия", международният път Е-80 и други, които ще намерите на изображението долу.

Градът с най-много жертви е морската ни столица Варна.

Иначе, 2010 година се определя като добра. През годината по пътищата са загинали 755 човека, което се доближава до статистиката от 1966 г.  Според друго изследване обаче България се нарежда сред петте европейски страни с най-опасни пътища.

Изображение - "24 часа".

0 от 500
  • #16
    13 rate up comment 0 rate down comment
    Добри ( преди 13 години )
    Колега, аз се дразня много от факта, че постоянно говорят за магистрала "Тракия". И че е много важна за страната. А "Хемус" питам аз? Има крещяща нужда от построяването и на "Хемус". Пътя София - Варна е изключително натоварен. Стига с тази "Тракия"
  • #15
    11 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 13 години )
    Аз съм на доста годинки и с нормален стаж зад волана. Не храня хората, които карат бързо, макар да нахраних един такъв тая сутрин. Оказа се, че преди да съм произнесъл : "*** да ..." забелязах, че това е колегата ми, който ми е подчинен в работата. Имаше мъгла, макар и не толкова гъста като оня ден и той изведнъж се появи със сините си фарове от Илиянци в огледалото ми. За по-голяма сигурност карах около 50 санта вляво от маркировъчната линия. Колегата просто се появи за миг в огледалото ми, аз отстъпих веднага в дясно, за да му дам път и ме размина със скорост, която оцених на над 120 км/ч, Аз карах с около 70-80 при ограничение 50. След това го попитах, с каква скорост ме е разминал. Каза ми, че е намалил на около 120, а преди и след това е карал със 150. Честно да си кажа, колкото и за улегнал шофьор да се смятам, това за мен е безуммие! Ако с 60-70 имам шанс да остана жив, то при 150 или 120 няма как да стане, още повече при опесачен път и неизвестни температури около нулата. И това става, веднага след прословутите радари, които ни засичат. Добре. Около радара караме с 50-60, защото го знаем. Там обаче станаха няколко идентични катастрофи, едната от които с колежка, спазващи правилата. Тя просто бе премазана отзад от някакъв ненормалник, незнаещ за ограничението на скоростта и радара. Та се запитах от тогава. Какво помагат тия радари? Отговорът ми е - помагат толкова, колкото помагат и легналите полицаи. Ако аз с моята кола, за която съм дал десетки заплати мина на първа скорост, колегата със служебната баничарка ще мине с 60 и ще отнесе пресичащият пешеходец. Тия изкуствени прегради важат за определени водачи, но объркват пешеходците. И аз често съм пешеходец, но винаги имам едно на ум, че тоя, дето наближава пешеходната пътека може да е убиец тоест каращ баничарка, бус или каква да е служебна кола.
  • #14
    6 rate up comment 7 rate down comment
    Пенков ( преди 13 години )
    Тук всички хранят хората, които карали бързо, но съм сигурен, че и вие сте правили изцепки. Аз си признавам-обичам да изпитвам адреналина от ускорението, но го правя вечер и когато съм сигурен в способностите си и обстоятелствата на пътя.
  • #13
    12 rate up comment 0 rate down comment
    187 ( преди 13 години )
    лека им пръст на тия 755 сънародници, но статистиката е много добра, направо ме учудва. мисля че предишните години се бяхме закрепили на около 1000 човека годишно, 755 човека тази година са си 25 % надолу
  • #12
    11 rate up comment 2 rate down comment
    haha ( преди 13 години )
    Ami ,ako vzemat malko da poopravyat pati6tata i takiva otse4ki kato Shumen-Varna da sprat da gi nari4at magistrali,moje i da namaleyat zlopolukite!
  • #11
    33 rate up comment 0 rate down comment
    чичо Гошо ( преди 13 години )
    Не пътищата, драги ми смехурко, са виновни. Виновни са тъпанарите зад волана, който не зачитат чуждия живот(това, че не зачитат собствения си не ме интересува).
  • #10
    20 rate up comment 0 rate down comment
    tig ( преди 13 години )
    Blake,За съжаление в милата ни татковина, колкото си по-окъсан, толкова повече парадираш с кола и си на пътя.
  • #9
    19 rate up comment 0 rate down comment
    Blake ( преди 13 години )
    Ами този с минималната заплата едва ли ще кара кола, че и глоба да му натресат. А какво ще кажеш за глоба 20 лева на шофьора на кола за 100000 лева? Не е ли смешно, и въобще има ли смисъл от подобно нещо?Глобите затова трябва да са високи, за да не можеш дори и да си помислиш да правиш нарушения. Като знаеш, че за превишена скорост могат да те думнат 500 лева, ше се замислиш като си сложиш *** на газта...
  • #8
    17 rate up comment 0 rate down comment
    До BGRS ( преди 13 години )
    Абсолютно си прав, колега!Лошото е, че тоя който е решил да се самоубива нито радари, нито глоби ще го вразумят.Но по-лошо е, че покрай глупостта му и останалите участници в движението може да пострадат без да имат и капка вина.Както се казва "косвени жертви"Гадост.
  • #7
    16 rate up comment 5 rate down comment
    ,,,,,, ( преди 13 години )
    Глобите при нас и без това са адски високи :) На минимална 240 лева,фиш за изгорял фар 20лева.Това нормално ли е според теб да не говорим,че повечето санкции са толкова високи,че ако си плати акта някой с минимална заплата,цял месец ще стои на тъмно.От там народа се озлобява и си прави квото си иска..Не политака,психология му е майката.