IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Този път официално: Това е BMW 1-Series M

След доста чакане, шпионски снимки и тийзъри, предположения и спекулации, BMW представи официално 1-Series M Coupe.

Този път официално: Това е BMW 1-Series M
При представянето на новия М модел, Баварската фирма се опита да покаже близостта му до оригиналния модел M3 E30 от 1988 година.
 
 
От друга страна, причината BMW да приеме толкова дълго и в известен смисъл неудобно име - 1-Series M Coupe, е да се избегне асоциацията с легендарния автомобил М1.
 
 
Най-малкият модел на Баварската фирма от семейство „М” е създаден на базата на 135i Coupe. Той обаче е с 5 мм по-дълъг, с 53 мм по-широк и с 13 мм по-висок от 135i. Собственото му тегло е 1495 кг, което означава, че е с 35 кг по-лек от  базисния BMW 135i. Разпределението на теглото между двете оси е почти перфектно - 51.7:48.3.
 
 
Двигателят е познат от  Z4 35iS - 3.0 литра би-турбо редови с 6 цилиндъра. Той предлага мощност от 335 к.с. при 5 900 об/мин. Червената част от оборотомера започва от 7 000 об/мин. Максималният въртящ момент е 450 Nm, като е наличен между 1 500 и 4 500 об/мин.
 
 
При пускането на пазара, автомобилът ще се предлага само с механична трансмисия с 6 степени. Задвижването е към задните колела. Според данните на BMW спортният автомобил ускорява от 0 до 100 км/час за 4.9 секунди. Максималната скорост е ограничена електронно до 250 км/час.
 
 
В окачването най-малкият М модел има част изработена от алуминий, както е и при М3. Спирачната система е по-мощна, с перфорирани спирачни дискове, с диаметър 360 мм отпред и 350 мм отзад.
 
 
Кормилната система има хидравлично усилване, наречено Servotronic, което регулира усилията използвани върху волана съобразно конкретните условия на пътя. Както другите „М” модели, и 1 Series М предлага M Drive бутон на волана, с който се регулира чувствителността на педала за газ, за да се постигне възможно най-спортен режим на управление.
 
 
Джантите на 1 Series M Coupe са типични за „М” модел, познати са от M3 Competition Package, както и от късата серия M3 GTS. Джантите отпред имат размер 19 x 9, с гуми 245/35/R19, а отзад 19 x 10 и 265/35/R19.
 
 
Каросерията е с нов bodykit, включващ нови брони и спойлери, нови прагове, променени външни огледала, както и традиционните четири (2х2) накрайници на ауспуха. Арките над колелата са издути. Отзад светлините са диодни (LED).
 
 
Новият 1-Series M Coupe ще се предлага в три цвята – бял(Alpine White), черен (Black Sapphire Metallic)и червено/оранжев (Valencia Orange Metallic), като последният се предлага само с новия М модел.
 
 
В интериора виждаме типичните за M модел допълнения – спортен волан и спортни седалки, кожа и алакантра с контрастни цветни шевове, променен инструментален панел.
 
 
От BMW потвърдиха, че модел 2011 1 Series M Coupe ще се продава в Европа от пролетта на следващата година.
0 от 500
  • #37
    4 rate up comment 3 rate down comment
    jana ( преди 13 години )
    Мъже, преди да сваляте красива жена вижте първо себе си в огледалото. Ако имате бирено шкембе, крив или дебел нос-картоф или пък дълъг нос-клюн по-добре не идвайте да ни сваляте, с такива грозотии като вас не ходим защото ви харесваме, а заради финансовите ви възможности. Вижте се в огледалото и се замислете коя нормална жена би ви харесала заради самия вас. А и какво да ви хареса - грозната външност, наболата бодлива брада, пъпките по лицето, раните от бръснене, наливането с промишлени количества?!
  • #36
    1 rate up comment 1 rate down comment
    mi6o_varna ( преди 13 години )
    Наистина не съм виждал по-големи *** от онези с провинциалните комплекси от форума на Пежо. Държат се като последните селяни.
  • #35
    3 rate up comment 4 rate down comment
    до бай Миле ( преди 13 години )
    Ходи си пиши при селяните от Форума на Пежо, този форум е за нормални хора!
  • #34
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Бай Миле ( преди 13 години )
    Във форума е пълно с първосигнални, включително лицето под мен...
  • #33
    4 rate up comment 2 rate down comment
    до предния ( преди 13 години )
    Беше ми ясно, че на отрепките от фен форума на Пежо тази новина няма да ви хареса! Вашия форум е пълен с ***, ясно доказателство какъв трябва да си, за да си фен на марката.
  • #32
    3 rate up comment 7 rate down comment
    406 Coupe ( преди 13 години )
    Това е гадна кола, с моето Пежо ще я надвия!
  • #31
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    kakva koledna okrasa sa i stopovete - tochno na vreme q vadqt xaxaxaxa
  • #30
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Бай Миле ( преди 13 години )
    Има нещо сбъркано в този автомобил.
  • #29
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Bex ( преди 13 години )
    http://***.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=102&t=189160Voila! ;)
  • #28
    1 rate up comment 0 rate down comment
    bex ( преди 13 години )
    Относно обяснението на междинките и фейслифтовете на е30, мисля, че се бъркате с двоен и троен стоп, при М3-ката е30, няма такива разлики...М3 с по-широк стоп никога не е имало. Единствената разлика, която се сещам е фаровете с лупа на по-новото и евото има някоя друга екстра, но не може да се каже чак междинка. Разликата между е30 м3 първата и ево почти няма... Има специални серии - Ево 1,2,3, Чекото и Раваля, но и там не се забелязват големи външни разлики. Под кахака и шасито са главно ;)