IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Отново за Fiat Uno

Тази година Fiat съживи легендарния си модел Uno.

Отново за Fiat Uno
Засега се продава само в Южна Америка, но стана ясно, че скоро ще се предлага и на други пазари, вкл. в Европа.
 
 
Наред с базисната версия, бяха показани и спортен вариант и интересен роудстер. Автомобилът има дължина от 3770 мм, това е с малко по-голяма дължина от тази на Panda.
 
 
Всъщност Uno е създаден на базата на Panda. Изненадва с доста по-различна от традиционните маски на марката, като между двата фара, в лявата част има три отвора за въздух. Изчистен, но доста удобен е и интериора на новото Uno.
 
 
В Южна Америка се предлагат в три версии на оборудване, от базисна с черни брони, през стандартна до версия „outdoor”, наречена Way, където има различни предпазни панели по вратите и калниците, както и ново окачване с леко повишен пътен просвет.
 
 
Двата нови варианта на Uno бяха показани на автомобилния салон в Сао Паоло, като и двата са подходящи за забава и свободно време. Uno Sporting се отличава от базисния модел по спортния body kit.
 
 
Двигателят е добре познатия бензинов агрегат с обем 1.4 литра и мощност 88 к.с., които за малкия автомобил изглеждат достатъчни. Може да се избере и версия с друг нов двигател на Fiat, който има двигател с обем 1.0 литра и мощност 75 к.с.
 
 
И двата двигателя могат да работят и с био гориво (нещо важно за пазара в Бразилия и като цяло в Южна Америка). Версия Sporting има леко променена предница и предни калници. Интересен е и накрайника на ауспуха. Някои промени има и в интериора – цветни бутони, табло с прибори имитиращо карбон.
 
 
Втората версия е на Fiat Uno Roadster. Той е с определено по-агресивна предна част в сравнение с другите версии и има изцяло преработена задна част. Роудстерът е двуместен и изцяло без покрив.
 
 
Преработен основно е и интериора, добавили са нови цветове в таблото и волана. Роудстерът е с бензинов турбодвигател с обем 1.4 литра, което напомня за оригиналното Uno Turbo. Двигателят има максимална мощност от 154 к.с. с които малкият автомобил има възможност да постигне доста добра динамика.
 
 
За съжаление, роудстерът вероятно няма да стигне до серийно производство.
0 от 500