IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mazda 626

8.6
Закупена: 1995 г., Пробег: 280000 км.
Приложимост в ежедневието
8
Надеждност
10
Оборудване
8
Пространство
9
Цена/Качество
10
Качество на материалите
8
Разход на гориво
6
Удоволствие от шофирането
10

Какво не ти харесва

  • трудно се намират части
  • когато остареят повечето 626 от това поколение ръждясват покрай задния прозорец
Mazda 626 От: vivac 23.10.2013 3457 прочитания 11 коментара
Начин на ползване:
ежедневно
На кое качество на автомобила най-много държиш:
надеждност
Начин на каране:
нормален
Допълнителни бележки
Притежавах Мазда 626 от 1995 година до 2012 година. Спокойно мога да кажа, че това е най-невеоятния автомобил, който някога съм имал. За кола прозивеждана от 1983 година има невероятни екстри като адаптивно окачване ел. огледала климатик падащи седалки круиз контрол пълен бордови компютър показва абсолютно всичко. Колата я купих от Германия от пенсионери на 80 000км. и 8 години , звучи като в реклама на авто измамник, но наистина беше така. По-голямата част от километрите колата прекара на междуградските пътища имаше и газово. Въпреки това багажника бе все така голям мястот отзад е наистина разточително а таблото е облицовано с много мек и приятен на допир метриал. Качеството на изработка е брилянто (отнася се за абсолютно всичко по колата). Единственото и слабо място, което открих за всичките години е ръждата покрай задния прозорец. С усулията на мой познат проблема бе решен, но с течение на годините гумата на задния прозорец бе прегоряла от слънцето и когато валеше влизаше вода. точно този проблем бе нерешим. Няма уплатнения (нито нови нито стари) и в мазда не успяха да ми помогнат по този въпрос. Бхя принуден да продам през 2012 направо ми се късаше душата като знам че продавам олдтаймер. Аз съм от Бургас и в целия град бяха само две такива коли един и същи цвят абсолютно еднакви, но другата беше 2.0 дизел, а моята 2.0 бензин карбуратор. По отношение на поведението на автомобила мога да кажа все хубави неща много стабилен залепва на пътя особено ако се движеш между 120-160 просто няма мърдане. Разхода беше доста голям и се принудих да сложа газово. Звука от ускорение на ниска предавка и високи обороти е прекрасен. Скоростната кутия е с нормални предаватлени числа и като цяло някаква салбост можеше да се усети само под 1500 оборота, но мотора е атмосферен. За мошноста си от 102 коня имаше наистина мн. добри възможности. Максимално съм вдигал 180 на магистрлата на газ с трима души и багаж. Бордовия компютър беше едно от нещата с които може да се заиграете в колата. Показва от изгоряла лампа до това колко газ да даваш и да качиш или смъкнеш предавка. За толкова години вярна служба бях сменял електрически стъклоповдигач, няколко лампи, 2 термостата и това е всичко. Първият път когато смених термостат беше на 210 00 на магистралата. Връщах се със семейството си от Сандански и по ендо среме преди тунела гледам температурата се качила и се оказа че е прегряла. Разминах се леко и благодарение на добър автомонтйор се прибрах до Бургас на леко студен мотор.За снимки се изивнявам, но колата не при мен от 1 година и просто не съм подготвен. Това са моите впечтления от тази кола надявам се ви е било интересно да четете тест драйва :).
Снимки
Mazda 626
0 от 500
  • #9
    6 rate up comment 2 rate down comment
    log ( преди 10 години )
    Shto se otnasq do lamarinite govorim za koli nad 20 gidni borqt se na prasti tezi koito na takava vazrast vse oshte sa nepokatnati ot rajdata. Ne 4e neshto ama nqkoi ot mercovete rajdqsvat na vtora-treta godina i to qko
  • #8
    23 rate up comment 3 rate down comment
    altai ( преди 10 години )
    нали знаеш че кола без дефект нмяа плютова говорим за коли над 23 години. Това да не е VW на 20 000 с репатрак да я събират
  • #7
    25 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Толкова здрави и надеждни и качествени обаче, ръждясват якоо...едни ламарини не могат да направят, а пък са много качествени, нещо не се вързва,май...
  • #6
    20 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Вече не ги правят такива.
  • #5
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Avtor ( преди 10 години )
    също така шарнир и каре, но тях не съм писал тъй като са консумативи
  • #4
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Avtor ( преди 10 години )
    Да проуснах смяна на съеднител и около 280 000 започна да гори масло, препоръчаха ми някаква добавка мисля че беше, която щяла да го предотврати или йещо от сорта, но без резултат. По двигателя не съм пипал нищо.
  • #3
    15 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Съгласен съм, че японските коли са много здрави. Имам друга марка. Но за 17 г. нищо ли не смени по ходовата част или пък някоя гарнитура? Честно казано не ми се вярва, че си минал само с лампички и два термостата. Не се заяждам, просто ми е любопитно.
  • #2
    13 rate up comment 1 rate down comment
    626 ( преди 10 години )
    Imnal sam sashtata kola moga da dopalnq oshte dve ekstri kato podgrqwane na sedalkite i elektronno dwijeshti se diuzi na ventilaciqta kato pri klimaticite. Nai interesnoto e 4e vsi4ki tezi ekstri se pora4vat i pri novata mazda6 pravete si smetka za klasata na tazi kola
  • #1
    34 rate up comment 5 rate down comment
    929 ( преди 10 години )
    Имал съм "Мазда" 929, подобна е, подписвам се под теста, невероятни автомобили са.Вече няма нищо подобно.