IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Nissan Primera

9.1
Закупена: 2011 г., Пробег: 10000 км.
Приложимост в ежедневието
9
Надеждност
10
Оборудване
9
Пространство
10
Цена/Качество
9
Качество на материалите
8
Разход на гориво
10
Удоволствие от шофирането
8

Какво не ти харесва

  • леко твърдо
  • твърди седалки
  • видомост при паркиране
Nissan Primera От: tech_noir 12.02.2012 18753 прочитания 41 коментара
Начин на ползване:
лично
На кое качество на автомобила най-много държиш:
здравина
Начин на каране:
нормално
Допълнителни бележки
Модификацията P11-144. Води се facelift, но разликите с P11 са доста. Купих си колата, без да знам нищо за нея - просто ми хареса и я взех. Производство в края на 1999 на 94 000 километра. Сменихме масло, филтри, накладки, едните спирачни дискове и... това е. Никакви проблеми вече 10 000 километра - сипвам бензин и си карам при всякакви условия. Учудващо нисък разход - около 6-7/100 бензин при положение че карам предимно в София - около 50-70 километра на ден. Специално този двигател дава доста мощност на ниските обороти и на практика вдигам над 2000 оборота само на магистрала. На магистрала поддържане на 150-160 не е проблем и няма тропане и задъхване, но над това започва да се усеща лека нестабилност при неравности. Преди карах Пежо и още изтръпвам по навик като мина на скорост през по-сериозна дупка или шахта без капак, но с Нисан-а засега няма никакъв проблем. Климатроник, отопление на стъклата и огледалата и т.н. си работят безупречно. Ръжда засега не се вижда никъде, което предвид възрастта на колата според мен супер. Широка, голяма и много стабилна кола. Не се изморяваш и да шофираш по цял ден, независимо от условията. Минус (освен очевидно годината на производство) е че като повечето японски вози твърдичко (за мен е ОК, обичам да усещам пътя), седалките не са най-удобните, качеството на тапицерията им не е не е блестящо и бързо е износва. Не е най-пъргавата и маневрена кола на света (ОК е, ако не целите драгове и дрфтове между светофарите), самите габарити са сравнително трудни наместване при паркиране в града (ако преди това си карал по-малка кола, свиква се) и при седана не си виждаш края на багажника (аз лично сложих парктроник, докато свикна с габаритите на колата). Кара се общо взето като Mercedes. Аз лично съм много доволен от избора си, а за сега и не познавам собственик на Primera, който да не е.
Снимки
Nissan Primera Nissan Primera Nissan Primera
0 от 500
  • #19
    24 rate up comment 3 rate down comment
    Бай Ганьо ( преди 12 години )
    Беше 1.6i, разход в града 8-8.5, извън града 6-6.3. Сега карам двойно по-скъпа немска кола, доста по-красива от примерката, с коефициент на полезно действие поне 3 пъти по-нисък от нисана. Та всичко е въпрос на суета и пазари. За мен нисан е номер 1 като разумен избор за автомобил.
  • #18
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Бай Ганьо ( преди 12 години )
    Примерите p10 и P11 са изключително сполучливи модели, които според мен бият карина, акорд и маздите от същите години. Имам предвид като добре балансиран автомобил: здравина, удобство, цена. Аз търкалях 5 години и 130 хил.км една p10, 96 г, смених бенз помпа, радиатор (сам го прецаках), два амортесьора, 2 накладки и два предни носача. Средногодишен престой в сервиз - 1.5 часа (без да броим смяна на масла, гуми и др. подобни.
  • #17
    15 rate up comment 0 rate down comment
    Нисанчо ( преди 12 години )
    Ако е дизел, нормално е в София да харчи около 7/100. Абсолютно съгласен съм, че тези автомобили са много безшумни. С пожелания за спокойно и безинцедентно каране.
  • #16
    18 rate up comment 2 rate down comment
    бъчваря ( преди 12 години )
    Страшен цвят, пич! Да си я караш безпроблемно. Тия моделчета са надеждни колички, за разлика от по-късните след 2005 година, дето са окупирали задните места на TuV.
  • #15
    33 rate up comment 6 rate down comment
    Пацо Змея ( преди 12 години )
    Как постигаш разход на градско 6-7 в София с този автомобил и този двигател, не ми е ясно. Живо изхвърляне според мен - малко над 10 ми се струва по-реалистично.
  • #14
    21 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    kara se kato mercedes? aide stiga be pi4! 4e kolata e 6to gode dobra saglasen sam.zdrava e tova e taka.moje da kaje6 4e se kara kato mercedes samo ako nikoga ne si karal mercedes.
  • #13
    26 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Po-novite primeri imat kameri za zadno,ne tezi ,tenekidjiqta ne razbira zavaliqta.
  • #12
    16 rate up comment 4 rate down comment
    за затворниците ( преди 12 години )
    изкачат отзад като си се надупил вагинално!далече сте да знаете коли с 250 000 км карат само на пълна синтетика без да сипваш като вагинален машинист, без да те оставят на пътя!японска му работа!а специално за тва дето го казваш -ами с алмерата 99г направо трябваше да бибипкам щото се не чуваше като минавам и си викам кола стара на 6 години ама двигателя си жужи;))кво да обесняваш на неверници
  • #11
    13 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    A zatvornici da sa ti izska4li otzad???????
  • #10
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Като заговорихме за шума,на моята машина от една дупка получих проблем с гърнето и от тогава се родих - вече няма нужда да бибиткам ,пешеходците ме чуват от далеч :) няма и да го оправям - така ми харесва и е по-безопасно. Преди имах няколко случая когато баби и дядовци ми изкачаха отпред - не чуват хората