fallback

Най-успешните двигатели на последните 25 години

Класацията е на основа на победите на различните производители в престижен конкурс

Международната награда “Двигател на годината“ беше създадена през 1999 г. и продължи да се връчва до 2019 г., след което беше спряна поради пандемията от COVID-19.Съдиите са международно жури от автомобилни журналисти. За този период са присъдени 247 общи титли на 18 проиозводителя. И въз основа на резултатите от конкурса може да се каже кои са най-добрите или поне най-успешните двигатели на последните близо 25 години.

Ето ги първите десет автомобилни производители във възходящ ред според броя на наградите, които са получили, завършвайки с една, която грандиозно спечели малко над една четвърт от всички отличия.

Най-добрите двигатели на последните 25 години (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #5
    анонимен ( преди 1 година )
    Незнайно защо, не ми излезе коментара - но тези награди ги дават сякаш ей така. 1.6 на БМВ / Пежо особенно напилените версии са супер капризни, 1.0 на Форд е нясно какво прави в класациата изобщо, защото е много проблемен. 1.4 Т(Ф)СИ на ФВ и също не блести с качества. За екоогия да не говорим, тези миксери при 140 харчат като 2.0 (че и повече), а са трупове.
  • #4
    Гош ( преди 1 година )
    Колегите с предишните коментари, принципно са прави, но няма как тези награди да се обявяват след примерно 5-10 години, когато вече е ясно как се държат при дългосрочна употреба... Оценяването е комплексно, също няма как някой вечен ДВГ да вземе награда при положение, че има огромен разход, ниска мощност или малък въртящ момент... Тук в БГ гледаме надеждността основно, защото караме в 75% от случаите стари коли.
  • #3
    Скъсани боксерки ( преди 1 година )
    Основният критерий за тази награда е екологичност. Ако беше надеждност, половината от тези мотори нямаше да са тук.
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    Наскоро тук имаше статия за въпросният двигател на бмв/пежо, като един от най- проблемните въобще. Всички тези награди явно са, защото изглеждат добре на хартия (малък обем, доста коне, "супер еко") а реално не могат да изкарат 150хил км. Няма как двулитровият АМГ с близо 400 коня да е по- надежден от 6.2 V8 (особено атмосферните версии). Което пак не е гаранция, понеже мисля V10, 5.0 двигателят на бмв също беше доста проблемен
  • #1
    хаха ( преди 1 година )
    Голяма част от печелилите награди двигатели, особено тези екологичните, впоследствие се оказват едни от най-ненадеждните ;)
fallback
Последни