fallback

Нова стратегия разделя Toyota на 5 марки

Те ще бъдат напълно независими една от друга

Японският производител Toyota обяви нова стратегия за марката, разделяйки бизнеса си на пет независими клона - Century, Lexus, Toyota, GR и Daihatsu. Всеки един от тях е натоварен с конкретни задача и трябва да привлече различни потребители.

Основната идея на новия план е да се отдели Century в отделна ултра-премиум марка, която ще се разположи най-високо в гамата, като ще предлага луксозни модели и технологии от нов клас. Тя ще се разположи над над Lexus, който ще има за задача да разработва иновации и да създава уникални формати, без да поглежда към конкурентите.

Toyota ще се съсредоточи върху масовия пазар на достъпни модели под мотото „За теб’’, адаптирайки се към искането на всеки купувач. В същото време спортната GR ще продължи да популяризира идеята за „Душата живее’’, запазвайки философията на шофирането и подготвяйки нов модел.

Сериозна роля в новата стратегия на японския производител ще играе и Daihatsu, който от своя страна ще разработи „интелигентни малки решения’’ за градския живот, оставайки най-креативната марка на групата.

Новата стратегия ще бъде показана за първи път на широката публика на Japan Mobility Show, където Toyota ще представи редица концепции, а Lexus ще демонстрира напълно нова интерпретация на флагмана си.

За автомобилния пазар през 2025 г. това е едно от най-големите ребрандирания в индустрията - Toyota очевидно изгражда дългосрочна екосистема, в която всяка марка получава ясна роля и свой собствен характер.

fallback
  • #20
    Анти ВАГ-ина ( преди 1 месец )
    Немски таралясници и елегантност е антагонизъм.
  • #19
    анонимен ( преди 1 месец )
    С кое са по-луксозни Лексус?Не виждаш ли, че само копират и крадат. Освен всичко са и по-евтини. Защо ли? Ако са по-скъпи от БМВ или Мерцедес едва ли ще продават и по 100 000 годишно по света!?Кой луд ще си купи тези грозотии на по-висока цена от Мерцедес???Кога тези *** ще са елегантни като Мерцедес? Кога тези тесли ще имат пъргавината и удоволствието от шофирането, като при БМВ.Никой не би си купил тези буци на колела, ако са по-скъпи! Само бедняците биха ги избрали. Тойота, егати...
  • #18
    Do#17 Vat ( преди 1 месец )
    Do#17.Кухият тук си ти!Явно любител на немските каруци с промишлено мозък.Кое му е евтиното н Toyota?Явно не правиш разлика цена-качество! LEXUS са много по луксозни и качествени от другите германски,,премиум"трошляци и мсло пиячи!
  • #17
    До 16 ( преди 1 месец )
    Кухият си точно ти, т.к. Тойота е еквивалент, идеалният при това, на Макдоналдс. Храна за бедни=кола за бедни.Ама верно има доста кухи хора тук, но то няма как да е другояче. Интелигентните хора не биха си взели евтини каруци.
  • #16
    До #13 лекето с Гоуф ( преди 1 месец )
    Толкова е празна от съдържание лейката на раменете ти, че си нямаш просто на идея. Значи според теб продажбите са еквивалент за качество. Такова плоско мислене може само един ВАГаджия да направи. Ама то ако имахте нещо на вторият етаж, нямаше да сте фенове на ВАГ. Та по твоята логика щом Макдоналдс продават най-много те са с най-доброто ядене. А пък Ферари щом продават по-малко от изброените от теб марки са по-лоши. Започна ли да стопляш колко си к*х, като хралупа.
  • #15
    Ами ( преди 1 месец )
    Номер 13 се е обидил, защото правилно се е самоприпознал като човек "без претенции и възможности"!
  • #14
    гост ( преди 1 месец )
    Тойота била топ цена/качество. Цената е над средната на пазара, двигателите им са здрави, защото са атмосферни и дефорсирани, за това пък колите са тромави. Турбо двигателя на GR има същата надеждност като турбо двигрелите на другит марки...
  • #13
    До Тойотаджия ( преди 1 месец )
    Как ще коментираш тази си глупост: "Тойота предлага най-доброто качество за цената си", Като предлагат, уж най-доброто качество за цената си, защо Лексъс само може да си мечтае да достигне продажбите на БМВ или Мерцедес? Всъщност те дори и до Ауди не могат да се доближат! Ако тази басня за качеството и цената беше вярна, трябваше Лексъс да са номер едно по продажби. Ама реалностите са други.Тойота е марка за бедняци. Това са фактите!!!
  • #12
    До: лекето с Гоуфа ( преди 1 месец )
    АнтиТойотаджията пак се е вихрил. Всичките писаници, които хейтят марката са негови. Винаги е така. Не зная какви ментални проблеми трябва да има човек, за да мрази дадена марка толкова и то при условие, че тази марка е най-голямата и мощна в света, която задава стандартите и всички я следват. Стане ли дума за Тойота и този индивид веднага започва да плюе. Така е от години. Репертоарът му е един и същ. Не е мръднал и мм в развитието си, което може да се каже, че е деградация по-скоро .
  • #11
    до 4 ( преди 1 месец )
    "интересуват от здравина и практичност". Всеки се интетесува. Разликата е, че тези, които описваш, лесно се вързват на маркетингови лъжи и пропаганда. Надеждността на Тойота не е нищо друго, освен мит. Всъщност, колите им са обект на едни от най-животозастрашаващите и тежки сервизни акции.
fallback
Последни