IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новият Prelude получава фалшиви скорости и по-малка мощност от очакваното

Хибридното купе на Honda вече се продава в Япония, скоро ще пристигне и в Европа

Сегментът на масовите купета е почти мъртъв. Компании като Toyota, Nissan, Ford и Chevrolet предлагаха автомобили с предно предаване и две врати, базирани на масовите си седани, но всички те са изоставили сегмента. Honda, на свой ред, също уби купета Accord и Civic преди няколко години, но японската компания явно не е готов да се откаже от идеята за коли с две врати и предно предаване. И докато всички се оттегля, марката удвоява усилията си, представяйки новото поколение на Prelude.


Honda Prelude


Прототип на модела беше представен още преди година в Япония, а сега Honda стартира продажбите на вътрешния пазар, като разкри допълнителни подробности за модела. Това е шестата генерация на Prelude, чиято задача е именно да съживи сегмента на масовите купета.

Първите пет поколения Prelude бяха на практика купета Accord, макар и с някои интересни допълнения. Новият модел обаче излиза от тази рамка, тъй като по същество представлява Civic Hybrid купе. Използва същата хибридна система с два двигателя с 200 к.с., която избягва конвенционална трансмисия като Civic, и се движи на същата платформа.


Honda Prelude


Подобно на предишните Prelude обаче, Honda е добавила малко специален вкус към това ново. Проектиран е да бъде гранд турър, насочен към най-запалените фенове на такива автомобили, така че получава същото двуосно предно окачване като Civic Type R. Голямата новина обаче е Honda S+ Shift. Това е първият опит на Honda в новия свят на синтетичното превключване. Тъй като двумоторната система използва два електрически двигателя, обърнати един срещу друг, вместо трансмисия, в тази Honda няма предавки за превключване.

Като се има предвид, че марката е известна със своите ръчни трансмисии, тя е решила да постави фалшиви предавки в Prelude. Активирайте системата с бутона S+ Shift и ще можете да сменяте въображаеми зъбни колела, използвайки лостчетата за превключване.


Honda Prelude


Prelude се предлага само в едно ниво на оборудване, със стандартен 9,0-инчов сензорен екран. Това е същото устройство, което получавате в Civic с най-високо ниво на оборудване, с вграден Google и безжичен CarPlay и Android Auto. Пълният набор от активни функции за безопасност на Honda също е стандартен, включително поддържане на лентата в центъра и адаптивен круиз контрол. Всички Prelude получават и аудио система Bose.

Има само една фабрична опция за джанти: 19-цолови алуминиеви Berlina Black. Но дилърите ще предложат опционални джанти Honda Performance Development (HPD), които са тези, които трябва да се получат.


Honda Prelude


Що се касае до дизайна, той е на чистокръвен спортен автомобил. Honda е инсталирала фарове с форма на крило, които се простират към центъра и се сливат с тънката радиаторна решетка. Предните светлинни клъстери са оборудвани с изцяло LED технология и разполагат с адаптивни дълги светлини и активни светлини за завиване.

Плъзгащите се външни дръжки на вратите, черният хромиран вентилационен отвор и синьо боядисаните спирачни апарати, носещи името на японския модел, са някои от детайлите на този нов Honda Prelude, чиято задна част е доминирана от непрекъснати LED задни светлини, от край до край. Малка вертикална лента, боядисана в синьо, както отпред, така и отзад, показва по-ефективния характер на този спортен автомобил.

Цените на новия Prelude в Япония се движат в рамките на 42 000 долара. Продажбите на хибридното купе в Европа ще стариират догодина, като се очаква то да бъде по-скъпо.


Още снимки на новото купе на Honda - вижте в галерията: 


0 от 500
  • #6
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Who Cares ( преди 2 месеца )
    Абсолютно, леле майко! Карал съм само Хонди, но тия през последните години са пълно разочарование. Един и същ слаб двигател на всички модели, грозен дизайн, най-високи цени между японците и сега Прелюд дето кой знае защо има и задна седалка на която дори джудже не може да седне. Обаче има един бутон дето не само симулирал звука, но и придръпването при смяна на скоростите. Като изключим Сивик (дето е уж най-икономичния хибрид), всичко друго е гола вода.
  • #5
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Леле майко ( преди 2 месеца )
    Тази марка уверено върви към фалит. Интериора е все едно от преди 20г. А с тези 200к.с. направо е смях. Пък и само на предно. Направо трагедия.
  • #4
    4 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Интериорът на последния Цивик ми изглеждаше много добре на снимка - копчета, логично и изчистено разположение, добри материали. После го видях на живо - сблъсък с реалността. Японската евтиния си е японска евтиния. Мазда са същата работа - като пипнеш и поработиш с купето - скърцаща евтиния с добър външен вид. Тойотка - техният дори на снимка не изглежда добре.
  • #3
    5 rate up comment 20 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Учете си децата от малки да бягат надалеч от японско. Не искате да са нещастни, депресирани загубеняци, нали?
  • #2
    6 rate up comment 16 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Това, ако го видя на улицата, ще извърна поглед да не ми се мърси душата.
  • #1
    10 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Поредната безсмислена японска кола.