fallback

Дизел, който не умира: 7 двигателя с легендарна издръжливост

През годините тези мотори са се доказали като почти неразрушими

Въпреки електрификацията на пазара, дизеловите двигатели продължават да задържат позициите си. Причината е проста - те са икономични, издръжливи и могат да изминат стотици хиляди километри без основен ремонт.

Експертите на Interia са подготвили селекция от седем дизелови двигателя, които се считат за легенди. Тези мотори са изпитани във времето и доказват, че дизелът може да бъде не само икономичен, но и почти „неразрушим“.

7 дизелови двигателя с легендарна издръжливост (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #15
    анонимен ( преди 1 месец )
    Имам приятели с 2008 Ford Mondeo 2.0TDCi, карат я вече 10г, изкл надежден и икономичен мотор. Има го и в по-тежки купета, без забележки. Техния е вече над 400хил км, обслужват го правилно, и не пестят от масло. Карал съм го над 1000км, мн приятна кола, мотора е в отлично здраве. Новите по над 100хил лв, особенно германските не могат да изкарат този пробег, нито годините каране. Лично видях в сервиз разцепен 2.2 дизел от 2018 Е-класа, заради характерен конструктивен дефект..
  • #14
    M111 (2) ( преди 1 месец )
    Разбира се има и други дизели с потенциал, PSA имат един предходен 2.0HDi, който може и да е тегав за работа по него, но се знае като читав и способен на нисък разход,Mercedes имат няколко страхотни CDi дизела, въпреки че през годините усилено ги до усъвършенствана, в един момент преднамерено започнаха да ги усложняват и откъм конструкции и откъм електроника. Накрая ги подмениха с кекави и крехки, скъпи и трошливи двигатели дотам, че вместо да оправят нещата, ще ползват Renault мотори..
  • #13
    M111 ( преди 1 месец )
    Надеждните дизели, според мен са преди 2015г.,Италианският 1.9JTD/JTDm/JTDM, е спокоен мн икономичен на всякакви натоварвания, търпящ силен тунинг без подмяна на вътрешни чарколяци, поради изкл силни якостни свойства на материала. 1.9TDi на VW първо с ГНП после с помпа-дюза доста разпространен удържащ голям пробег без мн проблеми.Разработеният 2.0/1.8 TDCi със PSA за Ford показа че е здрав и оказа се икономичен мн успешен, над 1млн само Mondeo-та има с него, отделно и др модели
  • #12
    анонимен ( преди 3 месеца )
    1.9alh
  • #11
    анонимен ( преди 3 месеца )
    D4D е слабото място на тойота. Ондажииския дизелов мотор също не става.
  • #10
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Интересно къде са дизелите на БМВ и Тойота, които минават 500 хиляди без проблеми. Преди 2 дена Петърчо писа колко проблемен бил дизелът на Хюндай/Киа, днес бил вечен.
  • #9
    Дизелджия ( преди 3 месеца )
    Най-здравият дизел след 2010 година е ОМ651 на Мерцедес.
  • #8
    анонимен ( преди 3 месеца )
    На мерцедес дизелите бяха здрави, преди да въведат алуминиевите двигатели. Единственият здрав на Рено дизел е 1,5. Всички други си имат капризи и не са здрави. Дизела на ФВ 2.0 е всичко друго, но не и здрав. Много капризен и проблемен е за разлика от стария 1,9 тди. На Пежо дизелите са средна работа и не може да се каже, че са особено здрави. На Фиат е може би най-здравият дизел от изброените. А иначе незнайно защо не е споменат най-здравия дизел е на Ланд Крузер 3.0. Неубиваем двигател.
  • #7
    Тончо ( преди 3 месеца )
    Какви Пежо Ситроен моторен бе легендарния 1.9 тди 1z или afn смешници.Колко аудита от началото на 90 се карат още и колко френски бангии замислете се
  • #6
    демократ ( преди 3 месеца )
    Такива статии са безпредметни поради намаляването на дизеловите коли.
fallback
Последни