fallback

DS – близо ли е краят на френския премиум производител?

Слуховете за закриване или трансформация на марката се засилват

Публикации във френски медии през последните седмици съобщават за възможно закриване на най-младия производител в групата Stellantis. Според тези слухове DS Automobiles ще изчезне като самостоятелна марка и ще се върне при Citroën, както беше едно време.

Идеята за превръщането на DS в отделен производител през 2014 година беше той да предлага модели от висок клас, с които да се конкурира основно с германското трио Audi, BMW и Mercedes-Benz, но тя така и не се осъществи. Продажбите на марката падат, като тя не може да се наложи дори на френския пазар и това отново породи слухове за нейното бъдеще.

Според тях DS ще се върне към стария модел, тоест ще стане подразделение на Citroën за автомобили от висок клас, изоставяйки статута си на самостоятелна марка. От компанията категорични отрекоха тези слухове, като заявиха пред френското издание Auto Plus, че не се предвижда никакво преструктуриране. И допълниха, че първият критерий за една премиум марка не е обемът на продажбите.

От компанията допълват, че имат готов продуктов план, като са само на половината път, който ще изминат. Предстои отварянето на нова глава в историята на DS, като през следващите 18 месеца ще излязат три нови модела, които трябва да променят ситуацията на пазара.

Първият е DS N°8 - електрическият флагман, произведен в Мелфи, който предлага много пространство и материали от висок клас. По-късно ще пристигне и DS N°4 - актуализация на сегашния DS 4, който ще търси своето място на пазара на седани с със средни размери, задвижвани от леки или пълни хибридни бензинови двигатели. Той ще се предлага и с дизелов мотор, както и в изцяло електрически вариант.

Третият модел все още не е потвърден, но трябва да бъде наследник на сегашния DS 3, който на този етап трябва да се нарича DS N°3 и може да бъде построен на същата платформа като братовчедите си Alfa Romeo Tonale и Jeep Avenger, следователно с меки хибридни и електрически двигатели. И най-вероятно именно представянето на тези три модела ще реши бъдещето на френската марка.

fallback
  • #8
    Who Cares ( преди 3 месеца )
    Пък как не си намериха един италианец да им направи поне дизайна на емблемата?
  • #7
    Пабло ( преди 3 месеца )
    До Анонимен: Коя е Еми?
  • #6
    Работяга ( преди 3 месеца )
    Съвсем нормална реакция, след огромните загуби вследствие на недоразуменията на Стелантис: 1.2 три цилиндри с "ангренажен ремък в маслена баня" и 1.5 дизел с ангренажна верига с дебелина и устойчивост като на велосипед.....
  • #5
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Еми нали DS е един от най-култовите модели на Citroen
  • #4
    Citroen ( преди 3 месеца )
    Точно това трябва да се случи, да се върне като моделна линия на Ситроен. CITROEN има голяма фенска маса, която само заради това че не носи логото на Ситроен не биха си взели DS.
  • #3
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Конглокентния пак конглокира българската граматика:)))
  • #2
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Премиум косачките ще се върнат там където им е мястото. Въпросът е колко ще са премум в марка която се опитва да конглокира Дачия ...
  • #1
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Еми колкото и да е жалко, може бие логичен ход. Да ловиш маймуни с трици е трудна работа. Не върви да ми продават ребрандиран 408 и понакичен с някви си меко казано ненужни глезотии, обаче пълна трагедия като задвижащ агрегат. Щом искаш да изграшш в тази лига, дръж се подобаващо, и без това нишата е доста тясна.
fallback
Последни