fallback

Toyota обвини Xiaomi, че си измисля предимства пред останалите

Технологичният гигант се опитва да въведе нов параметър при автомобилите

Технологичният гигант Xiaomi се опитва да привлече по всякакви начини вниманието към своите автомобили, което определено не се харесва на останалите производители. И те използват всеки повод, за да го уличат в лъжа или некомпетентност.

При последният случай говорителят на съвместното предприятие FAW Toyota - Джао Донг, публично разкритикува Xiaomi за грешка в изчисляването на съотношението между междуосието към диаметъра на колелата на техния автомобил YU7. Нещо повече – той беше категоричен, че такъв индикатор не съществува в автомобилната индустрия.

По-рано главният изпълнителен директор на Xiaomi – Лей Джун, обяви, че съотношението при YU7 е 3, което означава, че 3 колела могат да се поберат в междуосието на автомобила. Джао Лонг обаче твърди, че точният показател всъщност е 4, а в Xiaomi просто използват грешен метод на изчисляване.

Според него правилният подход е да се раздели междуосието на диаметъра на колелото, а не опростено изчисление въз основа на броя на колелата между осите, както направи Xiaomi. По този начин резултатът на YU7 е 4, колкото и при конкурента Toyota BZ5, предлагана на китайския пазар.

Джао Лонг посочва, че по-малкото съотношение „колела-междуосие“ наистина е от полза на електромобилите и затова повечето производители се опитват да постигнат обявения от Xiaomi резултат, което обаче на практика е невъзможно. И така те на практика лъжат клиентите си, тъй като показател 3 не отразява реално технически характеристики на моделите им.

„Подобни параметри са от огромно значение, тъй могат да повлияят на възприемането на стабилността и управлението на автомобила, особено в конкурентната среда на автомобилната индустрия. Сега обаче много компании сляпо повтарят твърденията на Xiaomi и се държат като ученици, които са преписали на изпит, без да осъзнават, че това са грешните отговори“, каза още представителят на Toyota.

fallback
  • #33
    До 29 ( преди 3 месеца )
    "В Перник срещу дамаджана ракия ще ти ремонтират батерията и пари ще ти платят за старата"С това изби рибата :D
  • #32
    Какво казва АI ( преди 3 месеца )
    Смяната на батерията на Тесла е скъпа и струва от 8000 евро до над 20000 евро....
  • #31
    Хаха ( преди 3 месеца )
    Какво значение имат цвета на колата, химията и капацитета на батерията,троти нети? Факт е ,че човекът е похарчил 20 х.евро за смяна на батерия на 250 х.км.
  • #30
    . ( преди 3 месеца )
    Личи си колко си образован след като не знаеш какъв модел Tesla си карал, не знаеш какъв капацитет е бил батерията, не знаеш къде е произведена и каква химия е. Не знаеш на колко пари си я купил и на колко си я продал. Поне цвят измисли ли и на тази измислена Тесла? След като си измисли че от инженер поет се превърна в IT специалист който не разбира от техника също като машинните инженери? Как пък един антиелектрик не взе да отговори на един технически въпрос ей така за разнообразие?
  • #29
    Гост ( преди 3 месеца )
    Как така 20000 евро? В Перник срещу дамаджана ракия ще ти ремонтират батерията и пари ще ти платят за старата.Тесла имат милион цикли на зареждане ,1000 км пробег с едно зареждане и батерия милионник е нещо нормално.
  • #28
    Така е ( преди 3 месеца )
    Сбърках и си платих за грешката.Моят опит показва,че батерията на Тесла не може да се ползва до 410000 км, максимума е 200 до 250000 км и смяната в оторизиран сервиз струва 20000 евра с доставката и монтажа.Тези факти са много далече от твърденията на този, който наричате троти нетка.Образованието и възпитанието ми са по немски образец,като ти се повреди автомобила го караш на сервиз,не на зъболекар.
  • #27
    . ( преди 3 месеца )
    До ха-ха. Ами то ако беше спрял първия срещнат човек от улицата и го беше попитал Какъв е смисълът да дам 20 000 за ремонт на автомобил който след ремонта мога да продам максимум за 15 000 20 000 евро с тези 250 000 км пробег на 4-годишен автомобил, щеше да му даде достатъчно добър съвет. Ти какво би го посъветвал да направи? Хайде да докажеш отново интелекта си?
  • #26
    . ( преди 3 месеца )
    Човек който казва че е направил грешка с покупката на електромобил защото се е набутал, понеже предварително не си е направил сметката, няма как да не твърди че не е направил емоционална покупка само защото може да си го позволи, независимо дали е милионер милиардер или е купил теслата на кредит като е заложил апартамента на баба си. Продължаваш да твърдиш, че само човек с личен опит може да ти даде съвет да не заставаш пред движещ се с 110 км в час влак или автомобил, защото това е грешка.
  • #25
    Хаха ( преди 3 месеца )
    До 24.Това може да е само троти нетката.Как може да пренебрегваш мнението на местния Мун40 и да си купиш Тесла без дори да се посъветваш с нашия ерудиран специалист по елекрички?
  • #24
    Така е ( преди 3 месеца )
    Бягайте далече от електромобилите,смяна на батерията ми излезе 20000 евра.А местният разбирач ме обвини,че съм направил емоционална покупка за човек с 5000 евро заплата.
fallback
Последни