fallback

В Китай представиха електромобила с най-ефективен двигател в света

Новата система на Changan Deepal постига производителност от 92.59 %

Deepal е една от многото китайски марки, които се опитват да намерят своето място под слънцето, а това не е никак лесно с оглед на огромната конкуренция. За да успее, тя разчита на на много нови продукти и най-вече на най-съвременни технически решения. Едно от тях е електрическа задвижваща система, която е сочена като „най-интегрираната и най-ефективна в света.

Технологията беше представена по време на годишната пресконференция на Changan – един от най-големите китайски автомобилни производители, чиято собственост е марката Deepal. Тя се фокусира върху разработката и производството на високо технологични електрически превозни средства, като обещава да пуска по един нов продукт на всеки две седмици през следващите два месеца (целта е 30 модела за пет години).

Сред тези продукти се откроява един SUV - L06. Това е първият автомобил със софтуерна архитектура, базирана на 3-нанометров чип, който гарантира оптимална изчислителна мощ за автомобилната индустрия. В допълнение, всички варианти на списъка имат усъвършенствана система за автономно шофиране. L06 се присъединява към Deepal S05 EREX, SUV, оборудван с батерии CATL и удължител на удължител с пробег с пробег с пробег 620 км.

Рекордна ефективност

Моделите на Deepal бъдат оборудвани със система, наречена Super Range Extender, която използва системата „Force Super Integrate Electric Drive“ за електрическата част. Това е изключително компактен силов агрегат, който интегрира всички задвижващи компоненти (мотор, контролна електроника, помощници, силови агрегати и др).

Производителят твърди, че е постигнал ниво на ефективност от 92,59%, със съотношение на мощността от 2,53 кВт/кг. Според самата компания това е най-високият резултат в света. Така системата Force Intelligence Range Range Extender е способна да преобразува 1 литър гориво в 3,63 кВт/ч електрическа енергия.

Европа е на фокус

Засега автомобилите Deepal се продават изключително в Китай, където правят своя дебют в края на 2024. Chang an очаква обемите да достигнат 200 000 бройки до края на годината, като целта е в бъдеще да има по-нататъшен растеж. Едновременно с това компанията планира да навлезе на някои европейски пазари като Германия, Великобритания и Ниделандия, а също така планира да започне производство на някои модели в Европа.

fallback
  • #5
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Жалко че са прочели твоето мнение а не на Радев със 180% КПД или поне на турбо С 111 процента КПД на ДВГ. Излагат се тези китайци с някакви си 30 и няколко процента. Кажи с кой Ник си писал там да те цитирам Ти колко над 100% си е изкарал за тези два случая защото всички антиелектрически никове се надпреварвахте да изкарате повече от 100% без изключение. Подигравахте се дори на моето предложение за 50% КПД и изкачване на Шипка с 20 kW, които според вас били нужни на мотопед
  • #4
    РУК ( преди 3 месеца )
    До отново пуснатия от психодиспансера - Още преди 5 години си писал тук как да се постигне такава ефективност и Катай дошъл и го прочел .... Бунак!
  • #3
    анонимен ( преди 3 месеца )
    и удължител на удължител с пробег с пробег с пробег
  • #2
    . ( преди 3 месеца )
    Имаме и друг прецедент 50 киловата изходяща мощност при изкачване на прохода Шипка с 30 км в час на втора предавка, като мощността била близо до максималната при разход 15 литра на 100 километра. Баничарката на турбо за която отново всички антиелектрици провериха сметките е по-малко ефективна, но все пак три пъти по-ефективна от китайците получава 11,1 киловатчаса от литър. Жалко че проф. Радев си отиде и не може да научи китайците, но неговите ученици по дисциплина перпето мобиле още пишат тук
  • #1
    . ( преди 3 месеца )
    Това нищо не е peugeot-то на инженер Радев при движение с 50 км в час харчи 2,5 на 100 и според изчисленията на 100% от анти електрическите никове след няколко годишни проверки на сметките изчислиха че изходящата мощност е 23,45 kW! Добрите китайци с 3.63 kWh/л при удължител Радевото Peugeot с 18.76 kWh/л
fallback
Последни