fallback

BMW изпревари Mercedes на всички фронтове през 2025

Баварците печелят от растящия интерес към електрическите им модели и М-поделението

Битката кой ще е най-големият производител на премиум автомобили през 2025 изглежда предрешена още в средата на годината. Преднината на BMW пред стария съперник Mercedes e над 170,000 автомобила след първите шест месеца и продължава да се увеличава.               Продажбите на леки автомобили (в синьо) и чисти електромобили като част от общите (в зелено). Графика AUTOMEDIA,BG         Mercedes бе принуден да преглътне унижението да бъде изпреварен дори на домашния си германски пазар, където досега неизменно имаше аванс пред баварците. Една от основните причини за изоставането на марката от Щутгарт е в слабия интерес към чисто електрическите й модели - сегмент, в който продажбите на Mercedes са едва една трета от тези на BMW, и дори изостават от тези на Audi. 

И трите германски гиганта отчитат спад в резултатите спрямо първото полугодие на миналата година, най-вече заради продължаващия отлив на клиенти в Китай.              Кой как се справя в премиум сегмента (ГАЛЕРИЯ):

        

fallback
  • #12
    xxx ( преди 5 месеца )
    BMW има много продажби понеже вече е почти ширпотреба. А това няма как да не се отрази на качеството на продукцията. Отдавна вече БМВ не може да се равнява по качество на Мерцедес-Бенц. Или гониш все повече продажби и си плюеш на имиджа или си инвестираш в името. Мерцедес спират най масовите си модели които се продават доста добре за да възстановят имидж.
  • #11
    анонимен ( преди 5 месеца )
    БМВ продава повече от Мерц , но какво продава ? По продажби е по напред , но по качество /надеждност - вижте сами в статията за надеждността отгоре. Няколко модела на БМВ са на дъното до Дачия
  • #10
    анонимен ( преди 5 месеца )
    тойота и автомобил в едно изречение
  • #9
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Тоя двойия ***, защо го броят за "премиум"?!?!
  • #8
    Пропов ( преди 5 месеца )
    Най оплюваната марка разплаква славните си конглокенти. Дет се вика Кучетата си лаят, керванът си върви. БМВ и Тойота единствени запазиха душата си на автомобилни производители и сега берат плодовете на смелостта си да кажат НЕ на политиците и зелените палячовци. Те защитиха автомобила като символ на свободата и свободния избор, най общо казано.
  • #7
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Слугинажът на московците АхАх Боли ме аннусччето от снощното йебайне, мЕнтири, Турбодуухача, Гнуст и наФерФермера получават инфарт в момента. Спасява ги единствено да се качат на 30-годишна високотехнологична тойотка и да карат 4000 км без нито една почивка.
  • #6
    смех ( преди 5 месеца )
    Мерцедес Волво и Фят и качество в едно изречение е все едно идва сервитьора и ти поръчваш хайвер от белуга филе от сьомга и едно го мно.
  • #5
    Верно ли ( преди 5 месеца )
    Фият?
  • #4
    Скъсани боксерки ( преди 5 месеца )
    Компанията, символ на качество и надеждност, днес върви съм другия полюс....Уви, ширпотребата не прощава на никого! Дядо ми ми е казвал, че навремето е имало три марки, олицетворение на качество. Мерцедес, Волво и Фиат. Днес даже не е за вярване.....
  • #3
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Новите мерцедеси на нищо не мязат...Бмв-та са с модерен дизайн съвсем нормално ми се вижда.
fallback
Последни