fallback

Абсолютен рекорд: новият SUV на Xiaomi получи 200 000 поръчки за 3 минути

Електрическият YU7 се радва на три пъти по-голям интерес в сравнение със седана SU7

Технологичният гигант Xiaomi отново взриви пазара. След официалния старт на продажбите на новия електрически кросоувър YU7, китайският производител записа рекорден резултат от 200 000 поръчки през първите три минути.

Само за час цифрата достигна 289 000 автомобила, като това е забележително постижение за втория модел на марката. Първият – седанът SU7, също постави рекорд на старта на продажбите миналата година, като събра 90 000 поръчки за ден.

Интересът към кросоувъра обаче е далеч по-голям, като според главния изпълнителен директор на компанията Лей Джун търсенето на YU7 се очаква да бъде три пъти по-високо от това на SU7. А причината е, че съотношението на продажбите на SUV към седани в Китай е приблизително 3:1.

За да стимулира продажбите, Xiaomi предлага щедри бонуси. Клиентите, които са направили депозит от 5000 юана (670 долара) преди 31 юли, са получили отстъпка от 66 000 юана (8800 долара) и ще разполагат с колата до седем дни. На тези, които веднага са внесли 20 000 юана (2790 долара), е гарантирана бърза доставка от партида готови автомобили.

YU7 се предлага в три версии:

Стандартен - обхват до 830 км според CLTC.

Pro - задвижване на всички колела, по-малък пробег - до 770 км.

Max е най-мощната версия с двумоторна конфигурация с 681 к.с. и пробег до 760 км.

Цените започват от 253 000 юана (35 000 долара) и достигат до 329 900 юана (46 000 долара) за най-добрата модификация Max.

Компанията отбелязва, че заводът в Пекин вече работи с пълен капацитет, за да отговори на търсенето. Между другото, от пускането на първия електрически автомобил SU7 през март 2024 до май 2025 бяха доставени повече от 272 000 единици.

 

fallback
  • #11
    анонимен ( преди 5 месеца )
    който иска да гледа ревю на SU7 да си подготви руло домакинска хартия ще има ред сълзи ред сополи https://youtu.be/-foavG8QZ1o 400 000 поръчани за цена под 40 хиляди евро
  • #10
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Китайският партиен лидер все още коли и беси само в Китай, така че, както казва РУК за тамошните работи само той знае кое какво е. Фактът, че Шайоми не излизат от Китай е неоспорим. Друг неоспорим факт е, че китайците извън Китай са с дял, измерван с едноцифрен процент. Дори и много великите БУД, които продават в Европа вече от години, пък са като бели лястовици по пътищата и статистиките. Затова не се пънкяй да философстваш за партийни секретари, защото не си го преживявал и не можеш да го осми
  • #9
    До РУК ( преди 5 месеца )
    Тебе партийния лидер по този начин ли те принуди да си купиш xiaomi за тебе и за жена ти? Ей много все го могъщ този партиен лидер. Да заплаши да изхвърли от работа милиардер като тебе който печели милиарди при абсолютно всяко окачване излизане на акциите на Тесла.
  • #8
    РУК ( преди 5 месеца )
    За предния модел споделиха към 10 000 долара загуба за всяка продадена кола, тук колко е?
  • #7
    РУК ( преди 5 месеца )
    До 5 - "рекорд" който се постига с едно партийно поръчение до партийната организация в няколко офиса! .... че който не поръча, от сладката позиция да си чати със западняци, ще оди да започва лед очички на детски играчки ..... Тия рекорди, хората родени преди 1989 сме ги чували със собствените си очи! "Завод РУЕН произведе и продаде 500 000 спортни екипа за 2 месеца ... горди комсомолци в целия СССР ги разграбиха за минути"
  • #6
    Sameman ( преди 5 месеца )
    Цената няма аналог на европейският пазар. Ако нямаше мита, китайчетата щяха да пометат пода с европейските производители. А Европа, щеше да се елктрифицира по начин, който е мократа мечта на определени еколози в ЕС.
  • #5
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Xiaomi (нов играч!) за 3 минути:200 000 поръчки.За автомобил, който още не е тръгнал по улиците.С цена от $3546 хил.В пазар (Китай), който се предполага, че е "наводнен" с модели.
  • #4
    анонимен ( преди 5 месеца )
    А какво казват традиционните производители?Ford: Търсенето е под очакванията, ще забавим инвестиции.GM: Преходът ще отнеме повече време, клиентите не са готови.Volkswagen: Свръхкапацитет, ще закриваме EV модели.Mercedes: Ще продължим да инвестираме в ДВГ и хибриди.Toyota: Търсенето на батерийни електромобили е нишово.
  • #3
    До 1 ( преди 5 месеца )
    Има някаква прилика с ferrari, ама само външно. Иначе китайца е задминал ferrari във всяко едно отношение при мощност ускорение и управляемост.
  • #2
    анонимен ( преди 5 месеца )
    щото могат
fallback
Последни