fallback

Новият хибрид на Renault и Geely покрива Еuro 7

Horse Powertrain представи първата си собствена задвижваща система

Компанията Horse Powertrain, създадена с участието на Renault, Geely и Aramco, представи новата си самозареждаща се хибридна задвижваща система - HR18 HEV. Това е първият цялостен задвижващ агрегат, проектиран, разработен и произведен под марката Horse Powertrain, като целият процес е извършен центровете на компанията Румъния и Испания.

Ключовите технологии от цялата продуктова гама на Horse Technologies са обединени в един силов агрегат. Задвижването, състоящо се от двигател с вътрешно горене, електродвигател, трансмисия и силова електроника, представлява едно цяло. Заедно с новото хибридно задвижване Horse Powertrain също така обяви, че е започнала производството на 1,8-литровия четирицилиндров двигател с директно впръскване HR18. Агрегатът е с тегло от само 100 кг, като мощността му е 108 к.с. и 172 Нм максимален въртящ момент. Двигателят HR18 работи по цикъла на Аткинсън и е специално проектиран за използване в хибридни задвижвания. Също така е съвместим с горивни смеси със съдържание на етанол до 10% и това го прави подходящ за основни пазари като Бразилия. Компанията подчертава, че не само отговаря на стандарта за емисии Euro 6E-BIS, но и на стандарта Euro 7.

В допълнение към гореспоменатия бензинов двигател с вътрешно горене, задвижващата система HR18 HEV е оборудвана с литиево-йонна батерия с капацитет от 1,4 kWh и тегло само 36 кг. Тя интегрира два 34-клетъчни модула с интегрирана охладителна система. Енергията, съхранявана в батерията, захранва електрически мотор 5DH с 68 к.с. и 212 Нм максимален въртящ момент. Задвижва се от автоматична скоростна кутия DB45S без съединител, способна да осигури максимален въртящ момент съответно от 436 Нм. Агрегатът ще се произвежда в заводите на Horse Technologies във Валядолид (Испания) и Бурса (Турция). Трансмисията, свързана с този двигател, ще се прави в друг испански град - Севиля.

fallback
  • #5
    Mwrd ( преди 5 месеца )
    Българинът е голяма работа, дай му кошница Фолксваген или дръто Ауди, че няма пари за ново, и да реве "Аз мачка пи.ка и елхичка не карам". Междувременно хората се развиват. Ама нашите *** не схващат концепцията, че всяка нова кола е по-добра от старата кошница. Ако ще да е " румънски ***"
  • #4
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Абе на практика и двата все изгарят едно и също количество гориво на 100км (мани какво пише в рекламния каталог на Хорсе), така че тия еко норми явно не помагат за избягването на кастрирането на мозъци. Поне не при теб...
  • #3
    анонимен ( преди 5 месеца )
    До 1,ама двигателя отговаря на евро 7 което ще влезе тепърва,а пушляка ти от 90-те не отговаря на никакви еко норми и причинява злокачествени заболявания. Когато пишете нещо мислете бе,не бъдете с кастирарни мозъци или не показвайте тяхната липса.
  • #2
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Рено (и партньори), напук на Г аньовските вицове и лакардии, показва, че е може би една от най-осъзнатите, трзви и актуални компании в бизнеса в света в настоящия момент.
  • #1
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Двигателят само 100 кила, ама батерията още 36, ел. мотора и той сигурно някъде там, та накрая цялото "задвижване" пак си е 150-180 кила и вади 150-ина конски сили. Демек същите параметри на двигател 1,8-2,0 отпреди примерно 20, че да не кажем и 30 години вече (средата на 90те!). Голям зор, голямо чудо и накрая едно голямо нищо, щото са там, откъдето тръгнаха.
fallback
Последни