fallback

10 бензинови кросоувъра, които изкарват 500 000 км без ремонт

Атмосферните двигатели с по-лесна поддръжка са основното предимство на тези модели

Въпреки активното популяризиране на електрически превозни средства и хибриди, класическите бензинови кросоувъри не губят популярност на пазара. Те са избирани заради тяхната издръжливост, лесна поддръжка и способност да служат години наред без сериозни проблеми в силовия агрегат.

Експерти, механици в сервизи и собственици посочиха близо дузина модели, които би трябвало да изминат половин милион километра без основен ремонт на двигателя. В оценяването им са използвани и анализи на издания като Car and Driver и Edmunds, които имат сериозни наблюдения върху пазара на употребявани превозни средства.

Всички тези кросоувъри имат прости, надеждни, атмосферни двигатели без турбокомпресор и сложни електронни системи. Тяхната конструкция улеснява движението както в градски условия с чести спирания, така дълги пътувания или претоварвания.

10 бензинови кросоувъра, които изкарват 500 000 км без ремонт (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #8
    анонимен ( преди 5 месеца )
    8-ми, излез , огледай се и виж , колко Хонди по на 30+ години се движат по улиците! За Субару не коментирам.
  • #7
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Субару и Хонда са здрави само за сектантите. Харчат масло още преди да са излезли от завода, ако сложиш газ пушенето синьо от ауспуха е нещо нормално; гният още докато са в магазина и то зверски; регулираш клапани на всеки 10к километра и като направи 200к, вече няма на къде, при Субару и буталата мразят да се вкопават в цилиндрите.; не на последно място всичко след 2010г. е със CVT, който е калпав колкото и DSG. Единствения им плюс е този на акумулатора.
  • #6
    анонимен ( преди 5 месеца )
    4-ти, нова ли я взе или я е карала "една баба" само до пазара?
  • #5
    анонимен ( преди 5 месеца )
    първите 2 са абсолютно наказание. Субару-то също.
  • #4
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Имах същата CR-V , карах я почти 4 години. Бензин автомат. На около 230.000 км ремонт на двг за 3800 лева , после я продадох. Следователно статията не е вярна.
  • #3
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Това е възможно само за дизел, за бензин само ако се кара главно по магистрлите.
  • #2
    анонимен ( преди 5 месеца )
    С всяка изминала година, автомобилите които могат да минат безпроблемно няколкостотин хиляди километра драстично намалява, защото двигателите постоянно се усложняват, оскъпяват и стават все по-ненадежни, капризни и изискващи постоянни грижи за все нови и нови системи. Надежността пада не само от допълнителните системи, А и от намаляването на броя и обема на цилиндрите. За настоящите модерни двигатели, дори само 100 хиляди километра без да пипаш нищо различно от масло и филтри, вече е мит
  • #1
    Иван ( преди 5 месеца )
    В България 90% от колите които се продават в автокъщите са на над 500 000км и все още не им е правен ремонт. Спокойно можеха да пуснат един линк към мобиле и да не си правят труда да превеждат статията.
fallback
Последни