fallback

Изкуствен интелект е създал най-ефективния бензинов ДВГ

Geely разкри каква помощ е ползвал при разработката на 1,5-литровия си мотор

Преди време Geely официално обяви създаването на най-ефективния бензинов двигател с вътрешно горене в света, който има рекордна ефективност от 48,15%. Сега китайският производител разкри и подробности около разработката на агрегата.

Geely

Впечатляващите характеристики на хибридната система EM Super Hybrid 2.0, в чиято основа е бензиновият двигател, са постигнати с помощна на използването на изкуствен интелект. Задвижващият агрегат използва технология Deep Reinforcement Learning, за да оптимизира дизайна на горивната камера, съотношенията на хода на буталото и параметрите на въздушния поток.

Изкуственият интелект е помогнал не само за ускоряване на разработката, но и за подобряване на производителността на електродвигателите, увеличавайки мощността с 15 kW без промяна на размерите. Инженерите на Geely също така да използвали изкуствен интелект в управляващите устройства, включително интелигентна диагностика и удължаване на живота на батерията с 15%.

Рекордната ефективност е постигната с 1,5-литров бензинов двигател, но цифрата е още по-висока за версията с двигател на метанол - същите 48,15%, като двигателят стартира при температури до -40°C. Въпреки противоречивите проблеми с токсичността на метанола, Geely активно популяризира технологията като част от своята стратегия за бъдещето на хибридните автомобили.

Засега китайският производител не е разкрил всички детайли на агрегата, но потвърди, че уверено ще залага на изкуствения интелект като ключ към ефективността и екологичността - включително за хибриди, насочени към Китай и експортните пазари.

fallback
  • #7
    Факт ( преди 1 седмица )
    ДВГ винаги ще остане само ще се подпомага с електроника. ДВГ е сърцето на автомобила а електромобила се ползва за поддържащ пейсмейкър . Електрокарите са временно явление и след десет години ще са най мръсния *** на планетата
  • #6
    Хаха ( преди 1 седмица )
    Електромобилите имат един недостатък батерията,заради която няма да наложат на 100%.
  • #5
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Имаме технологиите да постигнем и 70% КПД. Има материали, които прихващат отпадната топлина и я превръщат в електрическа енергия, а такива прототипи са представяни в миналото. Въпросът е, че е скъпо и напълно безсмислено, при положение, че имаме много по-съвършена технология - електромобилите.
  • #4
    a.p. ( преди 1 седмица )
    ''противоречивите проблеми с токсичността на метанола'' хаХАХАХА
  • #3
    Тесльо=идиот ( преди 1 седмица )
    Това е перпето мобиле.Статистически е доказано.
  • #2
    анонимен ( преди 1 седмица )
    Чакай бре, нали в Китай се надпреварваха да купуват електрички? Каква е тази разработка на ДВГ?
  • #1
    Октосмотанизъм ( преди 1 седмица )
    И DRL, и GA, че и LLM ако щат да рекат, че ползват - хибридите им над 100км/ч харчат над 10л/100км, с което изостават от всички не-китайски конглокенти. Обаче на партенки са големи.
fallback
Последни