fallback

Пет проблемни компактни корейски автомобила на старо

Тези модели карат собствениците си често да посещават сервиза

При покупката на употребяван южнокорейски автомобил мнозина се надяват на евтина и безпроблемна работа. Не всички модели обаче оправдават тези очаквания. Представяме ми пет такива компактни модела, които карат собствениците си често да посещават сервиза.

Пет проблемни компактни корейски автомобила (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #10
    Оня ( преди 5 месеца )
    Това е коментарът на Ауто Билд след теста от 100 хиляди километра. https://autobild.bg/100-хил-км-с-hyundai-i30-n-performance-надеждна-ли-е-корейската/3/
  • #9
    P ( преди 5 месеца )
    Хора които са попаднали на таралясници с незнайни км и собственици няма смисъл да коментират...карах нов служебен шевролет лачети 2006 1.6 . На 230000 го оставих, смяна само свещи и 1 шарнир,без грам масло да гори на 15000 смяна....желязна кола....
  • #8
    Препатил ( преди 5 месеца )
    Корейска, италиянска и френска кола - никога повече. Само японско и немско - и от двете съм имал и не са ме разочаровали
  • #7
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Пълни глупости пишете за Kia ceed първо поколение. Много здрава и икономична кола е.Имам такава бензинова без проблеми е.
  • #6
    Март ( преди 5 месеца )
    Хюндай и30, но следващия модел- побелях от него. Двигател , скорости(автоматик), електроника, окачване- всичко леш и то само за година и нещо , ~20 хил кмЧерпих като го продадох. Даже Ситроен С4 е цвете в сравнение
  • #5
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Имал съм корейско, най-скучната кола едва държеше 140 на магистралата и беше адски лакома среден разход 10 въпреки, че беше малка кола. Най-щастливия ден беше като я продадох и взех Кашкая.
  • #4
    Цгг ( преди 5 месеца )
    Някой пак е написал поредните глупости .Точно тая кия сиид и и30 карат по 300 Хил км и повече без никакви проблеми по скорости и двигател .Таксиджиите ги карат и без проблеми над 500 Хил км изминават без ремонт на двигател и кутийката ръчна . Поредните глупости написани тук
  • #3
    Лантра ( преди 5 месеца )
    Карах Хюндай Лантра 8 години. Това беше моделът преди тази Елантра. Навъртях 187 000 километра и за цялото време смених веднъж крушка на предните светлини и веднъж на задните. Смяната беше направо детска работа. Никави проблеми, никакво харчене на масло, никакво ръждясване и гниене. Просторен салон, прилична уредба, единствено при дълги пътувания започваше да ме боли дясното бедро, защото подпората на седалката не беше достатъчно висока за човек 187 см.
  • #2
    До 1 ( преди 5 месеца )
    Комшията ми кара точно такава Киа Спортидж 1.7 дизел от чисто нова. Вече повече от 12-13 години. Никакви проблеми. Само консумативи и нищо различно. Салона му е като нов. Шибидахът му работи и не пуска и капка. Колата видимо и технически е перфе. На около 170к км е.
  • #1
    Да добавя ( преди 5 месеца )
    КИА спортидж 2012- най проблемната кола която съм имал.
fallback
Последни