fallback

Geely представи хибриден седан с 2100 км пробег

Смесеният разход на Galaxy A7 EM-i е малко над 2 л/100 км

Китайският производител Geely официално разкри Galaxy A7 EM-i - нов хибриден седан от среден клас, който е част от гамата на подмарката Galaxy. Моделът може да се похвали с впечатляващо нисък разход на гориво от малко над 2 л на 100 км и общ пробег над 2 100 км.

Позициониран като компактна алтернатива на модела Galaxy Star 8 EM-i, новият Galaxy A7 EM-i е с размери 4918 мм дължина, 1905 мм широчина и 1495 мм височина, като междуосието е 2845 мм. Очаква се автомобилът да се насочи към конкурентния ценови сегмент от 100 000 юана (приблизително 14 000 щатски долара), за да привлече потребители, фокусирани върху стойността, търсещи ефективни хибридни седани.

Седанът залага на спортен дизайн. Отпред има LED светлинна лента с пълна ширина свързва остри и ъгловати фарове, комбинирани с агресивни долни въздухозаборници. Профилът се отличава с характерни линии, джанти с много спици в стил турбина и гланцово черна облицовка на прозорците. Задната светлина с пълна ширина и фин спойлер с патешка опашка придават по-динамичен стил на автомобила.

Интериорът на Galaxy A7 EM-i залага на мултифункционален волан с двойни спици, голямо цифрово арматурно табло и плаващ централен информационно-развлекателен дисплей. Централната конзола интегрира удобни за потребителя физически контроли, включително въртящ се диск за мултимедия, тактилни бутони за климатика и поставки за чаши с отварящ се капак за допълнително удобство по време на шофиране.

Новият седан на Geely се задвижва от 1,5-литров бензинов двигател, съчетан с електрически мотор в plug-in хибридна конфигурация. Двигателят осигурява максимална мощност от 112 к.с. Въпреки че пълните спецификации на задвижващата система все още не са официално потвърдени, най-вероятно тя е същата като при по-големия Star 8 EM-i, като комбинира електрически мотор с мощност 238 к.с. за обща системна мощност до 350 к.с., съчетана с едностепенна DHT трансмисия.

На първо време A7 EM-i ще предлага два варианта, като в единия пробегът на ток е 60 км, а при другия - 130 км. В зависимост от капацитета на батерията, общият комбиниран пробег достига съответно 1500 км и 1600 км. Официално от Geely анонсират и още по-далекобойна версия, при която пробегът ще надхвърли 2100 км.

fallback
  • #5
    Ицо ( преди 5 месеца )
    До #1 и #4:Какво гадаете разхода? Те хората са го написали в началото на статията с дебели букви "малко над 2 л на 100 км"
  • #4
    Добърден ( преди 5 месеца )
    До #1Ти явно не си помирисвал хибрид.Форд Маверик пикап, 2.5л с 1.1кв батерия, мек хибрид, 52л резервоар карам по 900км без проблем. Ти смятай колко на 100км е разхода.
  • #3
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Има много тестове в тубата на произволни китайски хибриди.Тестовете са реални, качват се на няколко коли и се возят между няколко града, тип смесен режим. Най-икономични са паралелните хибриди, като този в статията. Рядко има нещо под 300 коня, по-малки просто не правят. Та в долният сегмент, почти всички се движат около 5 на сто. А колите въобще не са малки на размер! Печели се от точната комбинация на ДВГ(работи само на макс КПД) + ел. двигател (преходни процеси + рекуперация).
  • #2
    VAYK ( преди 5 месеца )
    Абе кви са тия цени бре хора :))) тия нямат ли милост :))))
  • #1
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Пробег на ток 60 или 130км, но иначе 2100 общо?! И като закръглим излиза че има резервоар, който събира гориво за 2000км? Т.е поне 150л, понеже тази косачка 1.5 надали пие под 7/100 и то ако човек е нежен.
fallback
Последни