fallback

Този нов испански SUV дава 211 коня срещу 45,000 лева

Еbro S400 се прави в старата фабрика на Nissan и идва със 7 години гаранция

Най-новата автомобилна марка в Европа - базираната в Барселона Ebro - предложи на пазара третия си модел. Това е малък кросоувър (4.32 метра дължина), наречен S400. Стартовата цена е 23,500 евро, или около 45,000 лева, като базовото оборудване е доста богато и включва 17-цолови джанти, LED светлини, отопление на седалките, двузонов климатроник, 12.3-инчов дисплей на мултимедията с безжична поддръжка на Android Auto и Apple CarPlay. Върховото ниво на оборудване струва 27,490 евро.                       S400 е хибрид, който комбинира 1.5-литров бензинов двигател с голям електромотор. Общата системна мощност е 211 конски сили. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 8.9 секунди, а средният разход на гориво е 5.3 литра на 100 км. Моделът се предлага с фабрична гаранция от 7 години или 150,000 км пробег.                       Много от читателите ни вероятно до момента не са чували марката Ebro. Основана през 50-те години в Испания, тя фалира преди десетилетия, но през 2023 бе възродена с амбицията да произвежда електрически модели. Впоследствие обаче тези планове бяха отложени във времето. Технологичен партньор на Ebro е китайската Chery, която осигурява задвижването и платформите. Автомобилите се произвеждат в Барселона, в доскорошната фабрика на Nissan, от която японците се отказаха преди четири години.        

fallback
  • #10
    До 8 ( преди 6 месеца )
    Да не е луд да кара Дачия или Лада
  • #9
    Хейтър ( преди 6 месеца )
    То това на китайска Дачия прилича 1.5 200+ к.с. звучи като надежден агрегат. Но мисля че няма да се докаже във времето
  • #8
    До 3 ( преди 6 месеца )
    А ти колко време покара Дачия та разсъждаваш по тази марка
  • #7
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Аз не смятам, че това е въпрос на качество. С времето ще си доизкусурят стоката и качеството ще бъде на еднакво ниво със западните производители. По-скоро е въпрос на национална сигурност. Нещо за което повечето потребители въобще не се замислят. Хората мрънкат, че Брюксел и Вашингтон са лоши господари, но това е защото още не са преживяли какви господари могат да бъдат китайците. Ако ни се случи китайско господство ще се молим за добрите стари времена на ЕС и САЩ.
  • #6
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Китайците са хората с парите сега и това е което правят - не само при автомобилите. С електрониката също. Купуват марки които са спрели да съществуват. Това което трябва ЕС да направи е да ги задължи поне 70-80% от компонентите на крайният продукт да са произведени в Европа, и разбира се крайното сглобяване. По същата схема продадоха доста MG коли но идващи готови сглобени от Китай - крайния резултат вече започна да се вижда- автомобили с експлоатационен живот не повече от 150-200 хил.км
  • #5
    Вин ( преди 6 месеца )
    Лошо няма, повече марки, по-голямо предлагане, повече съобразяване с вдигането на цените!
  • #4
    Китай ( преди 6 месеца )
    Не е Испански, основно е китайски, нито е произведен в Испания, само се сглобява там.
  • #3
    Дачия ( преди 6 месеца )
    Пак ще е по-добре от три цилиндрова Дачия Степлей.
  • #2
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Тоест поредният китайски проект който купува фалирали западни марки за да си улесни влизането на пазара. Явно това е целенасочена политика на Китай. Решили са, че така ще им е по-лесно да спечелят доверието на потребителите и си следват стратегията. С MG има резултати. Продават ги успешно по Европа.
  • #1
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Ако не беше СУВ а 1-тонно купе щеше да е много добре.
fallback
Последни