fallback

Ето защо механиците мразят SUV с V8 двигател

При тях дори отстраняването теч на масло често се превръща в кошмар (ВИДЕО)

Диагностицирането на теч на масло на всеки автомобил е сложно. Можете да видите струята стичащо се масло, капещо от картера или от някой друг леснодостъпен компонент. Проблемът обаче е, че маслото е там сега, но не се знае откъде е дошло. Откриване, диагностициране и отстраняване на източника на теча – именно в това трябва да се направи в случая.

BMW X5

Във видео, публикувано на Youtube-канал M539 Restorations в YouTube, се вижда, че проблемът е още по-сложен, когато става въпрос за голям SUV. В случая това е BMW X5 от поколение E70, произведено през 2008, като това е флагманът на SUV-гамата на баварците през по-голяма част от последните 20 години.

Конкретно този автомобил се задвижва от двигателя N62 на BMW. Това е V8 с атмосферно пълнене, произвеждан от 2001 до 2010. Въпреки липсата на турбокомпресори и свързани с тях компоненти, има много пречки до достигане на причината за теча. Моторът, например, е с три невидими връзки на гърба на всмукателния си колектор, които трябва да бъдат разкачени, преди колекторът да се освободи.

С всяка смяна на поколенията от SUV-моделите се изисква все повече, като това се отнася особено за флагмана на BMW. Сложността на ремонтите обаче се повишава и дори капене на масло се превръща в кошмар за механика.

fallback
  • #3
    анонимен ( преди 1 месец )
    това не е кошмар , а мечтата на механиците- да наскубят едни пари
  • #2
    То и механици ( преди 1 месец )
    няма вече. Само сменявачи на части.
  • #1
    анонимен ( преди 1 месец )
    В случая V8 е смекчаващо вината обстоятелство, а не първопричина.
fallback
Последни