fallback

Toyota обнови популярен хибриден SUV

Подобренията по Corolla Cross засягат дизайна и технологиите

Това е един от най-продаваните хибридни SUV в Европа, като той е особено ценен заради неговата ефективност и вътрешно пространство. Сега Toyota Corolla Cross получава актуализация, която се фокусира върху дизайна, но има същата така технологичните подобрения и някои технически актуализации.

Промените във външния вид включват нова решетка на радиатора - пчелна пита, която също така позволява по-ефективно охлаждане на двигателя. Новите пълни LED фарове с AHS (Adaptive High Beam) технологията след това са свързани с нова светлинна лента.  В задната част открояват новите оптични групи с аеродинамични перки и логото "Corolla Cross". Външният вид е завършен от нови 18-цолови алуминиеви джанти.

Интериорът също е актуализиран. Централната конзола на Toyota е по-широка, с нов селектор на скоростни кутии, специално пространство за смартфона и преработени държачи на чаши. Има и най-новото поколение безжично зареждане, което сега е с 50% по-бързо за Android устройства.

Мултимедийната система Toyota Smart Connect е стандартна и включва 10,5-инчов сензорен екран с висока разделителна способност, обграден от напълно конфигурируема 12.3-инчов цифров приборен панел. При по-богатите версии има нов волан и отопляемите седалки, както и ново вътрешно осветление.

За да подобри акустичния комфорт, Toyota добавя звукопоглъщащи материали на покрива и в задната част. Най-високото ниво на оборудване получава трислоен шумоизолиращ панел, който значително намалява шума на двигателя.

Под капака на Corolla Cross остава петото поколение пълен хибриден двигател. Предлагат се два варианта - единият със 140 к.с., а другият - със 197 к.с. И двете версии комбинирани със задвижване на предните колела или, като опция, интелигентната система AWD-i.

Шасито получава малки подобрения на окачването, за да се подобри стабилността и комфорта при шофиране. Дебютира и режимът Snow Extra, предназначен да подобри сцеплението върху снежни повърхности. На версията GR Sport, която ще излезе през есента, е поставена 10 мм тапицерия, усилено окачване и кормилно управление с нови режим Sport Mode, което прави автомобила по-отзивчив.

Още снимки на обновения SUV - вижте в галерията:

fallback
  • #4
    Хахохи ( преди 7 месеца )
    Комшията си купи такава миналата година и сега трябва да го е яд, че вече има обновен модел и няма.да е актуален. Хубавото е, че не ми харесва и корола и повдигната, и Тойота. Виж, при дъстъра нямам проблеми, 10г. няма да го пипнат външно.
  • #3
    анонимен ( преди 7 месеца )
    И тука ли дойде да мрънкаш за тоя скоростен лост? Проумей, че много хора не се интересуваме и впечатляваме от безсмислени светлинки и дрънкулки. Колелото е измислено преди хиляди години и си работи безотказно, така че няма какво да му се актуализира и модернизира. Затова я има и поговорката, "Щом работи, не пипай!". Ае, бегай при Тесла, където всичко е модерно и актуално... като бебешко пиано с електронни песнички и шарени светлинки.
  • #2
    Popa ot razgrad ( преди 7 месеца )
    винаги съм резервиран...правиш актуализация, а оставяш копчетата за отопление на предните седалки и лоста за скоростите такива каквито са били преди 30 години...актуализация където почти нищо не е актуално...но е здраво и работи безотказно...типична японска работа...
  • #1
    анонимен ( преди 7 месеца )
    чак пък най-продавания в европа , като се има в предвид че нито съм го чувал нито съм го виждал пък не е като да не излизам от "село" , и по испания и по франция минавам , през германия се прибирам ...
fallback
Последни