fallback

Надлъжен или напречен двигател? Плюсовете и минусите

Много хора не се замислят за това, когато избират кола, но всъщност то определя всичко

Когато повечето хора обсъждат спецификациите в един автомобил, най-често се коментират неща като какво гориво използва, какъв е типът на каросерията, какво е задвижването.           напречен срещу надлъжен двигател, схема          Рядко обаче се обръща внимание на това как е монтиран двигателят. А именно от този въпрос зависят толкова много неща в автомобила: от това колко голям двигател може да получи, до външния му дизайн. Нека си припомним какви са особеностите и ползите от двата възможни начина за монтаж на двигателя: надлъжно и напречно.            Напречен срещу надлъжен двигател (ГАЛЕРИЯ):

       

fallback
  • #7
    анонимен ( преди 1 месец )
    Костенурките и поршетата leave the chat
  • #6
    анонимен ( преди 1 месец )
    Аз пък мисля, че средно разположен двигател е най-яко - да ти реве зад връта и да те подритва отзад, докато даваш газ
  • #5
    Скъсани боксерки ( преди 1 месец )
    И защо трябва да е непременно разположен отпред!? Явно, не сте чували за задноразположен или средно разположен отпред или отзад!? А, Ванкела напречно или надлъжно е разположен???
  • #4
    анонимен ( преди 1 месец )
    Само толкоз ли писахте, нямаше ли повече в статията от която се "вдъхновихте"
  • #3
    ( преди 1 месец )
    Най доброто е надлъжен визирам моя осмак с ръчка
  • #2
    анонимен ( преди 1 месец )
    най добре централно предно разположен двигател с трансаксел кутия с интегриран електродвигател както и електродвигател на предния мост интересно дали някой ще направи такава конфигурация
  • #1
    до долния ( преди 1 месец )
    Тъ пак дето не мое сметне две и три да не ми дава акъл
fallback
Последни