fallback

Шефът на Koenigsegg кара Toyota във всекидневието си

Кристиан фон Кьонигсег се определя като фен на "Трицилиндровата лудост сутрин".

Кристиан фон Кьонигсег може да прави хиперколи, които разширяват границите на автомобилното инженерство, но до работното си място той пътува с автомобил на един от най-големите производители в света. Вместо да кара някое от собствените си творения, шведският топ-мениджър се придвижва с нещо далеч по-просто - Toyota GR Yaris, става ясно от негова публикация в социалните мрежи.

Всъщност, Фон Кьонигсег става собственик на една от първите произведени бройки от модела, която по-късно продава, за да я замени с новата версия, развиваща 280 к.с. Тази мощност се осигурява от 1,6-литров турбодвигател с три цилиндъра, съчетан с 6-степенна механична скоростна кутия. Тази комбинация шефът на Koenigsegg определя като "моята 3-цилиндрова лудост всяка сутрин", като не крие възхищението си от японския хот-хеч.

Самата идея, че мозъкът зад някои от най-бързите и мощни автомобили в света ще кара Toyota, за да ходи на работа, изглежда странна, но това не е първият път, в който виждаме Фон Кьонигсег зад волана на японска кола. През годините си на следването си в колежа той е карал Mazda MX-5, което го накара през 2019 година да си купи същия модел и да го използва дълго време.

fallback
  • #10
    Do4 ( преди 8 месеца )
    За, теб всеки, известен, умен кара тесла да, ама не приеми го бе ставаш СКУЧЕН
  • #9
    До 8 ( преди 8 месеца )
    Казало кучето и си облизало газа.
  • #8
    Правилно ( преди 8 месеца )
    Човек с вкус!
  • #7
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Хюндай I20N е колата за забавление в този клас.
  • #6
    Пропов ( преди 8 месеца )
    GR Yaris няма нищо общо с Yaris. Нито една част! GR е повече състезателна кола и е много далеч от хечбек за ходене на пазар. Където има планински пътища с повечко завои , хората са луднали по GR Yaris. За 40 хил евро имаш кеф, какъвто нормално би струвал поне 2 пъти повече.
  • #5
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Коги караха трицилиндрови Вартбурзи можеше, сега Рена, Тойоти и пр. - твърди не!
  • #4
    Антитрол ( преди 8 месеца )
    До 1. ВЯРВАШ ЛИ СИ? В новина от преди няколко години четем "Личната кола на Кристиан е Tesla Model S P85D (дори не е върховата 100-ица), а скоро трябва да му доставят и поръчания Model 3. Съпругата му Халдора кара Volvo XC90 и Porsche 911 Targa." Въобще няма да се учудя, да си я продал или да не си кара двете Тесли по политически причини заради Илон Мъск. Как ще коментираш тези ФАКТИ?
  • #3
    анонимен ( преди 8 месеца )
    този мушморок е първия, който се подхлъзна с наложеното му отгоре поставяне на уж-стандарти ( намаляване на обема на ДВГ / по-малко цилиндри )
  • #2
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Кристиан фон Кьонигсег се определя като фен на "Трицилиндровата лудост сутрин", откакто влезе в листата с платените толерасти и "започна да развива" 3 цилиндров двигател с 600 коня за суперкола. Я бягай.
  • #1
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Що не си купил Тесла? Щеше да си зарежда безплатно и да спести пари.
fallback
Последни