fallback

Новото Peugeot E-208 получава технология от Lexus

Електромобилът ще бъде оборудван с японска кормилна система

Новото поколение Peugeot E-208 ще получи революционна кормилна система от Toyota. Производството на електрическия автомобил ще започне през 2027  в завода Figueruelas в Испания.

Peugeot E-208

Вместо с класическа кормилна колона френския модел ще бъде оборудван с технологията steer-by-wire, която вече се използва при Lexus RZ и Toyota bZ4X. Доставчик на системата ще бъде японската компания JTEKT. Благодарение на тази технология в кабината ще може да се монтира правоъгълен Hypersquare волан, осигуряващ управление с минимално завъртане - по-малко от половин оборот.

Следващото E-208 ще бъде изградено на новата платформа STLA Small на Stellantis. Следващият Opel Corsa Electric ще използва същата архитектура, вероятно с подобни системи. Пробегът с едва зареждане на двата модела ще надхвърли 500 км по цикъла WLTP.

Базовите версии ще получат евтини и надеждни LFP батерии от съвместната гигафабрика на Stellantis и CATL, докато топ-варианти ще запазят батерии NCM. Предвидени са също системи за автономно шофиране от ниво 2 и спортни версии - GTi и GSe.

Като цяло, новото E-208 обещава да комбинира напреднали технологии, дълъг пробег и отличителен интериор, като част от елементите в него също ще бъдат взаимствани от модели на Toyota.

fallback
  • #4
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Тесла я сложиха на огромен пикап, а пикапите и без това са като лодки и не предават нищо от пътя. Там е ок. Но на нормална кола или кросоувър - не, благодаря!
  • #3
    ффф ( преди 2 седмици )
    И ако ти бие някоя джанта отпред даже няма и да я усетиш по тоя кабел.....
  • #2
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Жалко за Пежо.
  • #1
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Технологии и Лексус са оксиморон. Никога не бих доверил живота си на японско управление по кабел.
fallback
Последни