С дизайн от създателя на Citroen SM и съвсем малка серия, днес тази кола е по-скъпа от ново Porsche
03.04.2025Час: 19:12Прочитания: 9807
Няма как да сте истински автомобилен фен, ако поне веднъж в живота си не сте притежавали Alfa Romeo, казваше Джеръми Кларксън.
Вижте ВИДЕОТО ни за Alfa Romeo Sprint Zagato:
Тук сме напълно съгласни. Достатъчно сме слушали колко пословично ненадеждни са тези автомобили, как таблото им периодично светва като коледна елха и как покрай тях се роди онази древна италианска пословица, гласяща, че ако под колата няма локва с масло, значи няма масло.
Но всички тези факти не променят обичта ни за тази марка. Една Alfa невинаги работи гладко - но когато работи, е кола като никоя друга. А това важи в особена степен за тази кола.
Историята на Alfa Romeo SZ (ГАЛЕРИЯ):
Мито и Брера бяха страшно готини. Сегашните модели не ми харесват.
#7
анонимен ( преди 1 месец )
нещо се бъгна страницата при коментиране Small Wide 4
#6
анонимен ( преди 1 месец )
Small Wide 4
#5
анонимен ( преди 1 месец )
за да бъдем точни при тонале алфа ромео ползват като платформа пета еволюция на SCCS (Small Common Component and Systems Platform) която е Small Wide 4
#4
до 3 ( преди 1 месец )
Всъщност Тонале е дори по-зле от Пежо - то е с компоненти от джийп Компас върху еволюция на старата платформа на Фиат Гранде Пунто.
#3
анонимен ( преди 1 месец )
тонале не е пежо нито кутии нито двигатели нищо общо нямат проектирана е преди стелантис
#2
анонимен ( преди 1 месец )
Тонале е Пежо, няма нищо за казване :)
#1
Cuore Sportivo ( преди 1 месец )
Алфа 155, Алфа 156, Алфа МиТо, Алфа Стелвио. Чудесни коли, всяка с отпечатък в съзнанието ми. Коли с характер, без да преувеличавам. Не може да си равнодушен или харесваш АР или не. Алфа, кола за каране, не за возене. За Тонале и след това, не мога да кажа.