fallback

Tesla спира доставките на Tesla Cybertruck

Проблемът е с външните панели, които падат при ниски температури

Проблемите за Tesla тези дни продължават, при това не само заради бойкота срещу Илон Мъск. Проблемите около електрическия Cybertruck продължават и това доведе до спиране на продажбите на модела.

Tesla Cybertruck

Няколко собственици на пикапа са се оплакали, че електромобилът им губи панелите си от неръждаема стомана по пътя. Това, което изглеждаше като изолиран проблем, в крайна сметка се оказа огромен. И това принуждава Tesla да спре доставките на Cybertruck, твърди специализираното издание Electreck. Интересното е, че електрическият пикап вече беше изтеглян за прегледи заради същия гаф.

Това никак не е добре за репутацията на Cybertruck за надеждност. Всъщност тя вече е на нулата, след като машината стана обект на седем изземвания и две разследвания от властите в САЩ за по-малко от година (въпреки че му даде най-висок резултат при краш тестове). Да не говорим, че самото пускане на колата на автомивка анулира гаранцията, защото нанася сериозни щети.     Шакил Cybertuck

Има поне 8 купувачи, чакащи доставки, които съобщиха за забавянето във форума на Cybertruck Owners Club, а много други направиха същото в X (Twitter) и Facebook. На повечето е казано от мениджърите на Tesla, че има „мярка за ограничаване“, която спира всички доставки на Cybertruck. Идеята зад спирането на доставките като ограничителна мярка е да се даде време на марката да отстрани проблема. Иначе се налага да ги достави и след това да ги връща по сервизите. Това не само ще е проблем за клиентите, но и допълнително ще удари по имиджа на Cybertruck.

Повечето купувачи не знаят за проблема, припомня специализираната медия. Но един купувач сподели изображение на сервизното приложение, в което представител на Tesla заяви, че проблемът се дължи на облицовката  на Cybertruck. Тоест, на заостреното парче, което обгражда горната част на страничните прозорци на автомобила.  

Колкото и Tesla да твърди, че Cybertruck е „непробиваем от куршуми“, а Илън Мъск го продава като "безопасен, апокалиптичен", направена от "екзоскелет", реалността е друг. Това е монококово шаси, каквито има от няколко десетилетия. Повечето от видимите части на тялото, които биха били част от  истински екзоскелет, всъщност не са нищо повече от панели. Те са закачени и залепени към шасито.

Майстор, който е работил върху няколко повредени бройки, смята, че проблемът се крие в използваното лепило. То кристализира при ниски температури и губи свойствата си, което позволява на панелите на тялото да се разхлабят.  

fallback
  • #23
    РУК ( преди 3 месеца )
    А както помним за конкретно този кошник,една камара платени Ютубари,бяха поканение на представянето да напишат хвалебствия, както за бай тошо никой не е писал преди 1989!В последствие всички се изпокриха,повечето си продадоха пикапите или ги разбиха за някой лайк в повече.А твоето мнение се формира точно от такива продажници и твоите факти за колите са преразкази точно на такива продажници
  • #22
    РУК ( преди 3 месеца )
    Ех тротитроле, 3 години пяна ти хвърчи от устата някой като напише негативен коментар за Тесла, сега се сети, че качеството им било кофти!В момента в който всъщност те вдигат качеството с последните Модел 3 и Y, ти се отрече от свети Мъск. Просто защото не беше виждал тесла на живо когото спореше колко са убави, и сега не си виждал на живо файслифтовете за да твърдиш колко са зле! Коментарите ти са подплатени основно с преразказване клипове на разни Ютубари! Преразказана чуждо мнение не е факт!
  • #21
    Скъсани боксерки ( преди 3 месеца )
    Продукт, фалшив и противен като създателя си. Тесла е близо до залеза си.
  • #20
    Антитрол=идиот ( преди 3 месеца )
    Пикапа е перфектен.Статистически е доказано.
  • #19
    16 ( преди 3 месеца )
    Минис ли биеш биеш ли мунис на мене, а ! АА! БИЙ БИЙЙ АЗ ЩЯ ГАЗА САС САЙБАРТРАКА!!!
  • #18
    анонимен ( преди 3 месеца )
    "Глупост е да създадеш продукт само за един пазар / САЩ /" - ТО не става и като продукт! Тежи с 1 тон отгоре на други пикапи, има далеч по-малък пробег, а ако ги натовариш, това нещо просто не става за извън града, като ли из кални ферми и прочие да ходи. А псоле имаш и цялото фиалско с алуминиевата рамка - ще дърпаш тонове товар с години на алумнии ... то ако ставаше, още преди 15 години щяха да са сменили на всички други пиакпи. Провал е и това е.
  • #17
    анонимен ( преди 3 месеца )
    3.6 тона пикап, с алумние теглич ... МОЛЯ! Илонеее! Тебе ясно, че вятър те вее на бял кон, ама тея другите директори в Тесла, как те оставят, да правиш такива глпости! Ако компанията я водеше кук, вече щеше да е за 2 трилиона долара и всеки втори да тегли кредит за Тесла ...
  • #16
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Ох, не знам - ама аз все пак ще го вкарам моя през сърбия. Писан е C категория, боли ***, вече си купих книжката! АЙДЕЕЕЕЕ!
  • #15
    ЗащоОооОоо ;( ( преди 3 месеца )
    НеееЕЕЕеЕ! ЕеЕЕНЕ нЕЕЕЕ НЕ нЕ НЕЕе!
  • #14
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Малко клюки от наше село: днес видяхме едно такова на живо в град Елин Пелин. С калифорнийска регистрация, офкорсе. Столицата на шоплука не е за подценяване, ей! Жената беше шашната от грозотията и нефункционалнистта на това нещо. Не можах да взема думата да й обясня за невероятните му качества и количества. Както казвам винаги, ДеЛориън версия 2.0.
fallback
Последни