fallback

Tesla спира доставките на Tesla Cybertruck

Проблемът е с външните панели, които падат при ниски температури

Проблемите за Tesla тези дни продължават, при това не само заради бойкота срещу Илон Мъск. Проблемите около електрическия Cybertruck продължават и това доведе до спиране на продажбите на модела.

Tesla Cybertruck

Няколко собственици на пикапа са се оплакали, че електромобилът им губи панелите си от неръждаема стомана по пътя. Това, което изглеждаше като изолиран проблем, в крайна сметка се оказа огромен. И това принуждава Tesla да спре доставките на Cybertruck, твърди специализираното издание Electreck. Интересното е, че електрическият пикап вече беше изтеглян за прегледи заради същия гаф.

Това никак не е добре за репутацията на Cybertruck за надеждност. Всъщност тя вече е на нулата, след като машината стана обект на седем изземвания и две разследвания от властите в САЩ за по-малко от година (въпреки че му даде най-висок резултат при краш тестове). Да не говорим, че самото пускане на колата на автомивка анулира гаранцията, защото нанася сериозни щети.     Шакил Cybertuck

Има поне 8 купувачи, чакащи доставки, които съобщиха за забавянето във форума на Cybertruck Owners Club, а много други направиха същото в X (Twitter) и Facebook. На повечето е казано от мениджърите на Tesla, че има „мярка за ограничаване“, която спира всички доставки на Cybertruck. Идеята зад спирането на доставките като ограничителна мярка е да се даде време на марката да отстрани проблема. Иначе се налага да ги достави и след това да ги връща по сервизите. Това не само ще е проблем за клиентите, но и допълнително ще удари по имиджа на Cybertruck.

Повечето купувачи не знаят за проблема, припомня специализираната медия. Но един купувач сподели изображение на сервизното приложение, в което представител на Tesla заяви, че проблемът се дължи на облицовката  на Cybertruck. Тоест, на заостреното парче, което обгражда горната част на страничните прозорци на автомобила.  

Колкото и Tesla да твърди, че Cybertruck е „непробиваем от куршуми“, а Илън Мъск го продава като "безопасен, апокалиптичен", направена от "екзоскелет", реалността е друг. Това е монококово шаси, каквито има от няколко десетилетия. Повечето от видимите части на тялото, които биха били част от  истински екзоскелет, всъщност не са нищо повече от панели. Те са закачени и залепени към шасито.

Майстор, който е работил върху няколко повредени бройки, смята, че проблемът се крие в използваното лепило. То кристализира при ниски температури и губи свойствата си, което позволява на панелите на тялото да се разхлабят.  

fallback
  • #43
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Това нещо щеше да може да плува, като Титаник на дъното на океана.
  • #42
    анонимен ( преди 3 месеца )
    До Мъск.Проблемът е решен с поредния ъпдейт, тротинетчо?
  • #41
    Антитрол=идиот ( преди 3 месеца )
    Завършил съм спортното училище и университет в Уикипедия,с магистратура в Ютуб.
  • #40
    РъждиватаРакета ( преди 3 месеца )
    Митьо, ти си тотал щета в разсъдъка. Още ли се опитваш да измисляш дискусии, в които да се докараш на безпристрастен и критичен? Какви технически термини, къв екзоскелет бре? Какви са тия шевове и разпадащи се панели.. Имаш ли капка здрав разум?! Питам те отново, пред всички. Ти каква инженерна специалност си учил? Не ми каза миналия път, сега изисквам отговор! Изобщо не звучиш да си бил на такава, ползваш заучени термини. Стил: дървен философ. Кажи по кой премет във ВУЗ се изучават материалите?
  • #39
    МЪСК ( преди 3 месеца )
    Колко много дрънканици за 1 лайсна. Проблемът вече е решен. Боята не кара колата.
  • #38
    Хехе ( преди 3 месеца )
    Неръждаема ламарина, която ръждясва! Това може да го каже само пълен проФан,който си няма абсолютно никаква представа какво е неръждаема стомана и защо тя не ръждясва.Ютуб не може да ти попълни пропуските в образованието, тротинетвойводо.
  • #37
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Аргументите от платени ютубъри които ти цитираш не вървят,тротитротка.
  • #36
    Антитрол ( преди 3 месеца )
    Мога да повторя абсолютно същите аргументи и днес, защото това са инженерни твърдения и нямат нищо общо с народност раса марка модел и вид на превозното средство. Само сектантите харесвате дадена технология спрямо марката която я използва с
  • #35
    Антитрол ( преди 3 месеца )
    Ако се върнеш на аргументацията ми, тази неръждаема стомана беше проектирана от spacex, като нещо средно между две други стандартни неръждаеми стомани. С по-здравата ракетите ръждясваха. С тази която не ръждясва ракетите нямаха достатъчна здравина и се разпадаха при същата дебелина на материала, а увеличаването на дебелината увеличава и теглото на ракетата. Стоманата на спейсекс ръждясва малко но е здрава. При нормално заваряване ръждясва по шевовете заради прегряването.
  • #34
    Антитрол ( преди 3 месеца )
    Моите ПРЕДПОЛОЖЕНИЯ , както виждаш са базирани на ЗНАНИЯТА МИ по конкретен проблем. В случая съм ДОПУСНАЛ вероятност, на база актуална по онова време информация, че пикапът ще е с екзоскелет. Предната лъжа на Илон Мъск, която не изпълни. Спомняш ли си причината заради която допуснах фрикционно заваряване още при представянето? Разбира се че не си спомняш защото НЕ ЧЕТЕШ технически термини защото не ги разбираш.
fallback
Последни