fallback

BMW обяви 11 млрд. евро печалба - и разкри как ще се казва Neue Klasse

13-а пореден рекорд за BMW M, при Rolls-Royce всяка трета продажба е на електромобил

2025 ще е историческа година за BMW заради лансирането на новата гама Neue Klasse - проект без прецедент в историята на германската компания, обяви главният изпълнителен директор Оливер Ципсе при представянето на годишните резултати за 2024. Първият модел от нея ще излезе през август-септември от новия завод в Дебрецен и ще се нарича iX3, разкри Ципсе.         Оливер Ципсе, BMW, BMW iX 3 2025 Оливер Ципсе показа първата производствена бройка на Neue Klasse, макар и под камуфлаж. Премиерата на модела, който ще носи познатото име iX3, ще е на автосалона в Мюнхен наесен              Neue Klasse ще донесе с 30% намалено тегло на електрическото задвижване, с 20% по-висока енергийна ефективност, с 30% по-голям обхват, с 600 метра по-малко кабели, и несравними с нищо друго изчислителни способности, подчерта шефът на BMW.

Разработването на Neue Klasse е и едната основна причина финансовите резултати на BMW да са под миналогодишния рекорд.              10-те ключови факта от отчета на BMW (ГАЛЕРИЯ):

        

fallback
  • #7
    РУК ( преди 2 месеца )
    Коментари 1 и 2 както винаги изключително неадекватни!Но за всички е ясно,че са на един индивид,така,че напълно очаквано!Ако гледаме продажбите на Ролс Ройс,то трябва да заключим,че е напълно реалистично вече всяка трета кола да е електрическа!Да правиш изводи за пазар на който най-продаваната кола е Дачия Сандеро,по продажбите на марка чийто най-евтин модел струва колкото 3 Дачии,е показател за изключително икономическо,финансово и общо невежество!
  • #6
    Тротитрол ( преди 2 месеца )
    Митко Латерната пише коментари като анонимен, после си отговаря с регистрацията. Поредни отчаяни опити да се изкара герой!
  • #5
    VAYK ( преди 2 месеца )
    Е как така 3/4 най-продавани??? Нали седаните бяха мъртви :)))))
  • #4
    Коли от гризки ( преди 2 месеца )
    Стават все по-пластмасови и неприятни. Нищо чудно, че печалбата е рекордна.
  • #3
    До 1 ( преди 2 месеца )
    Пишеш глупости - за премиум марка е по-лесно защото цената има по-малко значение и самите клиенти богаташи често са зелено настроени и нарочно търсят "еко" вариант дори да е скъпо
  • #2
    Антитрол ( преди 2 месеца )
    До първия. Освен емисиите, по-важното е, че единствено при тази компания се наблюдава ръст на продажбите на електромобили. Но още по-важното е, че продават тези електромобили на печалба. А най-впечатляващото е, че освен 11 милиарда печалба, са направили и 9 милиарда инвестиции. Toyota например би заложила на 20 милиарда печалба без инвестиции. За инвестициите късат живо месо - разпродават активи.
  • #1
    анонимен ( преди 2 месеца )
    БМВ показва черно на бяло, че заложените от ЕС цели са били постижими и отлагане не е било необходимо. 99 грама от премиум производител, който все още продава V8 - впечатляващо!
fallback
Последни