fallback

Toyota предлага още една кола за 10 000 долара - но не в Европа

Probox е евтин и прост, като лесно се превръща от комби в товарен ван

За пета поредна година Toyota е най-големият автомобилен производител в света. Както можете да си представите, не е достатъчно да продавате Corolla и RAV, за да грабнете короната на продажбите и да я задържите толкова дълго за сметка на VW Group.

Toyota Probox

Огромното продуктово портфолио на Toyota включва няколко евтини модела, като седана Corolla Axio и комбито Corolla Fielder за 10 000 долара, за чиято съдба ви съобщихме наскоро (те ще бъдат спрени от производство). Има и още един автомобил на приблизително същата цена, който се продава в Япония.

В случая не става въпрос за популярните в Страната на изгряващото слънце „кей-кар“, които може да бъдат закупени за по-малко от 7000 долара. Probox е нормален автомобил с размери 4,24 м дължина, 1,69 м ширина и 1,53 м височина. Той принадлежи към сегмента на компактните автомобили и се произвежда в Япония от Daihatsu - дъщерно дружество на Toyota. Моделът се предлага и с емблема на Mazda като Familia Van.

Toyota Probox

Цените на Probox започват от 1 529 000 йени, или 9742 евро по текущия обменен курс. По отношение на пространството и практичността цената е напълно приемлива, но като цяло стилът му е от края на миналия век. Второто поколение на комбито е на пазара от 2014, докато оригиналният модел излезе през 2002.

Базовият Probox е оборудван с 1,3-литров атмосферен бензинов двигател, който развива само 94 конски сили и 122 Нм въртящ момент. Има и версия с 1,5-литров мотор, както и хибриден вариант със задвижване на четирите колела. Дори най-скъпата модификация започва от 2 057 500 йени, или около 13 085 евро.

И докато базовият модел е оборудван с ръчен климатик, по-високите версии имат автоматичен климатроник и отопляема седалка на водача. Други удобства включват електрически прозорци, радио и дистанционно заключване. Пакетът Toyota Safety Sense също така включва асистент за поддържане на лентата, автоматични дълги светлини и други системи за подпомагане на водача, за да ви предпази от проблеми.

Сред предимствата на модела е модулността на интериора. Probox бързо се трансформира от комби в ван, като сгъва задната седалка. Плоският товарен под позволява съхранение на предмети до 1,80 метра зад предните седалки.

Toyota е проектирала това работно превозно средство със задната врата за широко пространство за достъп, което улеснява товаренето и разтоварването на големи предмети.

fallback
  • #6
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Работна кола, евтина и да не ти пука като я оплескаш и смачкаш тук-там.
  • #5
    Хаха ( преди 4 месеца )
    До 3, ти си някакъв по-зле и от петърчо. Той изрично е написал, че това не е кей-кар, ама ти точно обратното си разбрал хахахаха
  • #4
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Това по-скоро е Дачия Джогър (или както там се нарича), която обаче струва повече от 25-26 хил. лева, поради някакви причини (смиг, смиг с дясното око!).
  • #3
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Петре, явно не знаеш какво е кей-кар. Тази кола от снимката няма нищо общо с малките кей-карс, които са с максимална дължина 3,40, докато тази и 4,24. Това е друг клас. Пълни неграмотници сте в този сайт.
  • #2
    анонимен ( преди 4 месеца )
    а за нас е предвидила Турски *** за по 20 - 30 000 евра с еФтини роботчета
  • #1
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Нормално ли е да се окъкаш още от заглавието. Все едно пише пакистанец.
fallback
Последни