fallback

Обновената Skoda Octavia получи задвижване на четирите колела

Лифтбекът и комбито са оборудвани с 2,0-литров бензинов двигател с 204 коня

Чешкият производител Skoda представи обновената Octavia, оборудвана със система за задвижване на всички колела. Моделът с 4х4 вече е достъпен с двигател 2.0 TSI, като се предлага в каросерии лифтбек и комби.

Skoda Octavia

Мощността на двигателя е и е 204 к.с., което е с 14 к.с. повече от предшественика. Максималният въртящ момент от 320 Нм си остава същият, като производителят съобщава, че въпреки увеличението на мощността двигателят е по-икономичен благодарение на системата за променливо газоразпределение. Максималната скорост и на двата варианта с 4х4 е 228 км/ч.

Единственият вариант за скоростна кутия е 7-степенна DSG. Системата за задвижване на четирите колела на Octavia се управлява от електрохидравличен междуосен многодисков съединител и сензори за следене на състоянието. При нормални условия на добър асфалт целият въртящ момент може да бъде насочен към задната ос. Ако всички колела имат еднакво сцепление, междуосевият съединител разпределя въртящия момент в съотношение 50:50.

Skoda Octavia

В Европа вече се приемат поръчки за двете версии на Octavia със задвижване на четирите колела, като лифтбекът стартира от 39 760 евро, а цените на комбито започват от 40 460 евро. Първите доставки са планирани за началото на март.

fallback
  • #12
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Никога такива пари за Оставя !
  • #11
    Pipe ( преди 2 месеца )
    Скъпо. Добра кола, но трябва да е с 20 хил. лв. надолу.
  • #10
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Само не ми е ясно, как Стелантис дори на буджетни Корси слагат истински автоматик, хидротрансформатор на Айсин с осем степени, който е в пъти по-здрав и същевременно много икономичен, а ВАГ продължават да се излагат с това смешно ДСГ. Имаме петнайсетина служебни Шкоди с ДСГ и рекорда е да хвърлят кутия на 30к. километра, като само една издържа едвам гаранцията. Да не говорим, че си имат и проблем с потеглянето и по някога пет пъти трябва да раздвижиш лоста докато тръгне. Голяма мизерия са.
  • #9
    Шкодаджията ( преди 2 месеца )
    Началото на края за Шкода ще е това. С тази ценова политика. За това са в застой продажбите в Европа. Напълно нормално.
  • #8
    Djfi ( преди 2 месеца )
    Не са добре тия , 80 Хил лв за Шкода Октавия , за тия пари ще се вземе сув 4х4 , корейски , японски с такава мощност
  • #7
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Tesla приличат на понички или мекици, но не и на красиви коки Тази Октавия е много красив автомобил. И в този клас автомобили няма конглокенция като цена освен Хюндай Елантра, който също е много красив.
  • #6
    до 4 ( преди 2 месеца )
    Тази Октавия не е точно представителна извадка, за модела. Но си прав, вече се со по изравниха. И какво от това? Хората (извън Китай и няколко други малки пазара) все още купуват предимно ДВГ.
  • #5
    Car guy ( преди 2 месеца )
    Като вземем предвид инфлацията и какви пари се искат за някакви миксери с по 1л тая Октавия си е топ.
  • #4
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Хайде сега да сравним цените на Октавия и Тесла 3 и да видим дали вече не се изравниха.
  • #3
    Анонимен ( преди 2 месеца )
    А какво друго можете да вземете за тези пари при тези характеристики? Шкода предлага добро съотношение цена качество и оборудване!
fallback
Последни