fallback

Новият седан на BYD има 1102 к.с. и вдига 100 км/ч за 2,7 секунди

Моделът Han L се предлага в хибридна и напълно електрическа версия

Второто поколение на модела BYD Han дебютира в Китай. BYD Han L няма нищо общо с "обикновения", поради което двата бизнес седана ще се продават заедно. В основата на платформата е окачване с двойни напречни носачи отпред и мултилинк отзад, а мощността на електрическите автомобили варира от 680 до 1102 конски сили!

BYD Han L

Оригиналният BYD Han беше актуализиран само преди четири месеца, така че няма опасност да бъде пенсиониран. L-версията има подобен интериорен и екстериорен дизайн, но няма общи детайли. Новият седан е с 55 мм по-дълъг (5050 мм), 50 мм по-широк (1960 мм) и 10 мм по-висок (1505 мм) от своя предшественик, а междуосието е увеличено с 50 мм (2970 мм).

Отвън Han L се разпознава най-лесно по черните ивици от предното крило до дръжката на вратата, регистрационния номер върху капака на багажника и липсата на светеща лента под капака. Надписите отзад също са различни: по традиция BYD показва там ускорението до 100 км/ч. При най-мощния хибрид Han L този показател е 3,9 сек, докато топ-версията на електрическия автомобил се справя за 2,7 сек!

BYD Han L

Конструкцията е типична за масово произвежданите BYD: електромобилът може да е със един отзад (680 к.с.) или с два отпред и отзад (1102 к.с.) двигателя, а при хибридната версия DM-i е добавен 1.5-литров бензинов турбо мотор (156 к.с.) като генератор. Тя може да е както с предно (272 к.с.), така и със задвижване на всичките колела (544 к.с.). Пробегът на хибридите без активиране на ДВГ е съответно 170 или 145 км, а този на версиите само на ток не е обявена.

Тъй като BYD Han L е флагманът на бранда, получава и съответното оборудване. Автомобилът има електрически настройки, отопление, вентилация и масаж на предните седалки, огромен панорамен покрив, двуслойни прозорци, а пътниците отзад разполагат със сензорен панел за управление на климатика и таблет в подлакътника. Списъкът с опции включва Dynaudio аудио система, автопилот с лидар, а интериорната облицовка може да бъде изработена от естествена кожа в различни цветове, алуминий или фурнир.

Всички подробности за BYD Han L ще бъдат разкрити по-късно, а засега подробностите за батерията, комплектацията и цените остават в тайна. За ориентир може да служи цената на топ версията на "обикновения" BYD Han - около 32 000 долара, а новият бизнес седан едва ли ще бъде по-евтин.

fallback
  • #5
    Лудница ( преди 4 месеца )
    По-бързо е от бугати смейхон
  • #4
    Бат Митьо ( преди 5 месеца )
    Ко са 1100 коня бре Алиен има 5000 и 100 магарета От 0 до 100 не за секунди ами за 30 метра ги вдигаНапрау са огъва шперплата на предния капак кат зацепи
  • #3
    мотокарист тролейджи ( преди 5 месеца )
    Бате с това ще ги правя луди всички тука
  • #2
    До 1 ( преди 5 месеца )
    Ти за тези пари какво очакваш? И това е много! "За ориентир може да служи цената на топ версията на "обикновения" BYD Han - около 32 000 долара, а новият бизнес седан едва ли ще бъде по-евтин."
  • #1
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Като за седан с 1 100 коня ускорението е малко слабо, но ест като цяло е като на суперкола
fallback
Последни