fallback

Volvo увеличава пробега на своите автомобили по необичаен метод

Новата система се основава на използването на вече съществуващи компоненти

Volvo патентова доста интересна нова технология, която позволява отоплителните системи на автомобила да се използват за отопление на външните повърхности, включително прозорците на колата.

Иновацията се прави с цел подобряване на аеродинамичната ефективност на електрическите превозни средства. Същността на идеята е да се създаде топъл въздушен слой около каросерията, който намалява плътността и съпротивлението. Всичко това се прави с цел увеличаване на пробега с едно зареждане.

Тази иновация се основава на използването на вече съществуващи компоненти, като нагреватели за прозорци, и не изисква допълнително отоплително оборудване. Системата се интегрира с бордовите компютри за автоматизиране на работата, което осигурява удобство и ефективност. Предвидено е отопление за всички стъклени повърхности на автомобила, включително страничните и задните стъкла, което минимизира съпротивлението на въздуха, който влиза в контакт с каросерията.

Това решение има потенциала да подобри енергийната ефективност на електрическите превозни средства, въпреки че успехът му ще зависи от резултатите от тестовете и икономическата осъществимост на внедряването му. Въпреки обещаващата концепция, не всички патенти се прилагат в серийни модели, така че бъдещето на тази технология в линията Volvo остава несигурно.

fallback
  • #10
    До 6 ( преди 17 часа )
    Нали ти е ясно, колко ти е малоумно твърдението, че в Тойота и Волво работят технически неграмотни хора? Колко *** трябва да е човек, за да твърди такова нещо? Не ми отговаряй, знам отговора.
  • #9
    анонимен ( преди 1 ден )
    Четиво за консултанта про боно
  • #8
    анонимен ( преди 1 ден )
    През 2022 г. губернаторът на Калифорния Гавин Нилсън решава, че ще стартира исторически проект и щатът ще инвестира 10 милиарда долара, за да ускори прехода от дизелови към хибридни влакове. "Започва да тества такива, захранвани с батерии от водород, и много бързо опитите дават резултат. Още през 2023 г. те влизат в Книгата за рекордите на Гинес с това, че един такъв електрически влак изминава най-дългото разстояние близо 3200 км, без презареждане на батерията"
  • #7
    b ( преди 1 ден )
    Е, те от Toyota не биха наели човек, който не може да пише правилно на български.
  • #6
    До 2 ( преди 1 ден )
    Чудех се дали просто да пиша че не отговарям на троловете, но ми се струваш от ВЯРВАЩИТЕ. Затова ще ти припомня как със скромен хонорар, ако от Toyota ме бяха наели за консултант или напълно безплатно бяха чели какво говоря през последните 15 години за водородът, щяха да си спестят милиарди. Десетки милиарди. Дори стотици милиарди долари безплодни опити за да стигнат до същия извод " В бъдещето на зеления водород вярват само технически неграмотни хора" и при volvo е същото.
  • #5
    анонимен ( преди 1 ден )
    Гиганти от Уолстрийт се оттеглят от "зелената сделка".
  • #4
    До 2 ( преди 1 ден )
    А ти защо не вземеш да усвоиш материала за пети клас, за да не те лъжат с такива елементарни манипулации?
  • #3
    анонимен ( преди 1 ден )
    Ще ви кажа веднага защо Волво прибягват до подобни инновации.За да следващ програмата за намаляване на Въглеродния индекс на компанията си длъжен да правиш определени подобрения всяка година и фа ги внедряваш,не че работи само на хартия но им дава време да плащат по-ниска Въглеродна такса.Всичко е борба за оцеляване!С новия Стандарт за Въглища емисии Евро 7 се задават лимити които ще са постижими само за електрички,а таксите а превишаване на стандарта вече се изчисляват в милиарди.
  • #2
    анонимен ( преди 1 ден )
    Тротинетка,защо не се кандидатираш за консултант на Волво?
  • #1
    анонимен ( преди 1 ден )
    Пълни глупости! Поредното перпето мобиле. Същото като да вярваш на водорода. По-голяма глупост скоро не бях чел. Слънцето пече с 1000 вата на квадратен метър и нагрява ламарините на автомобилите с такава мощност при черни автомобили. Пипнете си тавана на автомобила преди да тръгнете. Ще е горещ дори температурата навън да е отрицателна. Пипнете го отново като пристигнете - въпреки че през цялото време е бил напечен от слънцето, таванът ще е студен защото ще охладен от конвекцията на въздуха.
fallback
Последни