fallback

Тази скоростна кутия има 15 предавки и няма съединител

Horse Powertrain започна производството на автоматичната трансмисия за Renault Rafale

Колко предавки може да има автоматична скоростна кутия? До 15, според Horse Powertrain - британска компания, собственост на Renault и Geely Group. Тя обяви, че е започнала производството на DB49 - трансмисия, която ще бъде монтирана на новия plug-in хибрид Renault Rafale.

Сред основните характеристики на скоростната кутия е пълната липса на съединител, който е заменен от чифт електрически мотори, отговорни както за движението на автомобила, така и за управлението на зъбните съединители.

Според производителя, новата трансмисия, която ще се поставя на plug-in хибрида Renault Rafale, е първата, проектирана самостоятелно от Horse Powertrain и може да се прилага за електрически превозни средства, хибридни превозни средства или превозни средства с ДВГ.

Самата трансмисия DB49, както стана ясно, е без съединител. Благодарение на различните скоростни кутии и двата електрически мотора, монтирани вътре, тя позволява генерирането на до 15 комбинации от различни предавателни числа - следователно 15 предавки, и е в състояние да управлява максимален въртящ момент от 470 Нм. Общото тегло е 99 кг.

Новата скоростна кутия се управлява чрез новата Power Electronics Box (PEB), която е интегрирана в електронен блок, произведен в завода в Авейро в Испания. Той включва хардуер и софтуер, оптимизирани за значително намаляване на използването на заряд на батерията и по този начин увеличаване на електрическия пробег.

fallback
  • #6
    Честито на печеливши ( преди 3 часа )
    Щом нещо е на ток, надеждността му е 0!Който може да мисли, му е ясно защо!
  • #5
    анонимен ( преди 5 часа )
    "до 15 комбинации от различни предавателни числа" - това ми звучи като велосипедните скорости: 18 комбинации, но реално ползваш 9.
  • #4
    До 1 ( преди 6 часа )
    Не си ли свикнал да четеш с разбиране? Тук се тренира такова четене. Има ежедневни тренировки за разбиране на текст с липсващи, объркани или грешно изписани думи. В случая този който е писал статията не прави особена разлика между съединител и предавка, защото все пак е само писател на който силната му страна са прилагателните, а не техниката!
  • #3
    анонимен ( преди 6 часа )
    Наистина революционна кутия. Това което не казват в статията е че е по-евтина от всички други кутии на пазара и с почти никаква поддръжка поради използването на електромотор като съединител. Технологии от Ф1, откъдето великият титан на мисълта ДеМео се кани да ги изкара. "Гениално" Уотсън.
  • #2
    анонимен ( преди 6 часа )
    Няма съединител, а вместо това при превключването се разчита на електродвигатели които да синхронизират оборотите на зъбните колела които ще се зацепват. Тези електродвигатели се управляват от електроника и софтуер. Тоест един зацапан датчик или бъг в софтуера и кутията не може да превключи и или изронва зъбите. Добре звучи от гледна точка на печалби от сервизна дейност. Грижат се за печалбите!
  • #1
    Анонимен ( преди 6 часа )
    Леле уж максимума беше 10, аз съм с 8 скорости и според мен колата в града сменя предавки 5-6 пъти на километър не че се усеща кой знае колко. 15 ми звучи странно много, и уж няма съединител а пък има 15 зъбни съединитела.
fallback
Последни