fallback

Последните чистокръвни офроуд автомобили

Те по-трудно оцеляват в SUV модата заради еко норми и високи цени

В един автомобилен свят, зависим от SUV моделите, които трябва да са еко, все повече отеснява мястото за чистокръвните офроуд коли. Те са много малко на брой сравнение с разглезените си "братовчеди" по хубавите пътища.

А за капак държат по-високи цени. Но колегите от Gazzetta.it успяха да съберат наистина блестящи машини.

8 чистокръвни офроуд автомобила (ГАЛЕРИЯ)

 

fallback
  • #6
    СМОГ ( преди 1 час )
    Последните да ясни. Да кажем първите: 1000-коньовия HUMMER EV-първият суперкамион в историята, който на старт обръща посоката на Земята. Бронираният CYBERBEAST с рекордна структурна твърдост в историята, който качва Hell's Gate в Щатите като никой друг, заедно с Rivian R1T с 4 мотора. Mercedes-Benz G 580 EQ с 4 независими мотора, който натроши камъните над Грац с неразрушимата коруба под купето. И не на последно място: звездата на Автосалон София 2024: Dongo M-Hero 917 с 1088 коня и 4 мото ...
  • #5
    Тинтири_минитири ( преди 1 час )
    И аз се изненадвам... но ги има, във фейса има камара групи на скитащи из европейските пущинаци. Не знам точно как го правят, има регулации, но има и възможности.
  • #4
    Друг Гост ( преди 2 часа )
    Относно офроуд трасетата съм изненадан - къде има?!? В България почти всички планини са национални паркове и е забранено за автомобили. Алпите също. Знам, че карат по Стара Планина около Ком (не знам колко е законно), в Сърбия и Румъния също има къде и това е - само в Източна Европа все още има. Къмпингуване също само на определени места. Относно AWD - не е зле да го има - ако си планинар, често се налага да минаваш по места които все още не са изчистени от снега (веригите са задължителни)
  • #3
    Тинтири_минитири ( преди 2 часа )
    До 2: вече почти 30 години зад волана се оправям и без AWD, за много малко хора всъщност е необходимо. А ще се изненадаш колко много офроуд трасета има и в Европа и колко много хора в Европа са запалени по така наречения overlanding - къмпингуване с кола грубо казано. И ще направя една уговорка, че от тези офроудъри G-класата и Дефендера макар и добри извън пътя са толкова кинта, че никой не се изкушава да ги троши
  • #2
    Друг Гост ( преди 2 часа )
    До 1 - съгласен съм за комбито, но и то да е AWD. Относно тези - не съм сигурен, че избощо имат смисъл в Европа. Европа е гъсто населена и с гъста пътна мрежа и повечето места за офроуд са паркове и не можеш да стъпиш там с автомобил. Виж в САЩ и Австралия има къде да се карат.
  • #1
    Тинтири_минитири ( преди 2 часа )
    Единственото 4х4, което си заслужава. Паркетниците са безсмислени, едно комби ти предлага същото пространство за товарене и далеч по-добро пътно поведени е и разход
fallback
Последни