fallback

Бъдещето на бензиновите Toyota зависи от Corolla

Новото поколение трябва да надмине Prius като ефективност

Toyota Corolla е най-продаваният автомобил в историята и японският производител отлично осъзнава неговата много важна роля в световен мащаб. Следващото поколение на модела трябва да излезе през 2026, като именно от него зависи бъдещето на бензиновите автомобили на марката.

В последно време се появиха много слухове, че Corolla остане в гамата на Toyota, само ако бъде напълно електрифицирана. Последните информации от Япония обаче сочат, че 13-ата генерация ще осигури приемственост на настоящия модел. Тя ще излезе през 2026, когато Corolla ще празнува 60-годишнина и ще продължи да играе основна роля в гамата на марката.

Сегашното поколение на модела излезе през 2018, а през 2022 претърпя основен фейслифт. Основното, на което залагат инженерите на Toyota при разработката на новата Corolla, е ефективност на задвижващата система, като целта е намаляване на разхода на гориво и на вреди емисии. За целта ще се използват новите двигатели и технологии, създадени съвместно със Subaru и Mazda, които бяха представени по-рано тази година.

Основна роля ще играе новия 1,5-литров двигател с 4 цилиндъра. Той е с по-малки размери, като това ще позволи отделението за пътници да бъде преместено напред. Това ще намали височината на предния капак, като в комбинация с някои промени в дизайна ще подобри аеродинамичния коефициент и следователно ефективността. В това отношение Corolla дори ще задмине Prius.

В Европа новото поколение ще продължи да се предлага във версия със самозареждащ се хибрид (HEV), а благодарение на помощта на китайския гигант BYD се планира и plug-in хибриден вариант (PHEV). Настоящият модел се предлага в три варианта на каросерията - хечбек (5 врати), седан и Touring Sports (комби). Твърде вероятно е те да се запазят и при новата генерация, което е един от ключовете за превръщането на Corolla в глобален продукт. .

fallback
  • #9
    до 9 ( преди 1 месец )
    Евро 6 всеки покрива, включително китайците и 8, 10, 12 и 16-цилиндровите двигатели на европейските марки. Това, което нито Мазда, нито някой от тези европейци може да покрие, са средните емисии на ЦО2, които са много ниски, а догодина стават още по-ниски. Затова Мазда купува квоти от Тойотка вече поне 3 години и ще прави същото и догодина.
  • #8
    Швабен зи каскен ( преди 1 месец )
    Разбира се че японците са велики. Все пак, японски производител на бяла техника и битова електроника като Панасоник още преди 15 години правеше по-добри батерии от тези Тесла в момента, като няма изгледи Тесла да ги стигнат в обозримо бъдеще.
  • #7
    анонимен ( преди 1 месец )
    Сега ако тойоткофилите бяха мъже, всичките щяха да си направят харакири, защото от години ни тръбят как японците били велики, защото не ползвали даунсайзинг като всички останали. Не, драги ми японофилчета. Японците не правят нищо различно, просто го пратят с 20 г. закъснение, както винаги.
  • #6
    до 2 ( преди 1 месец )
    Не само това. Тойотка нали преди няколко години, в опит да копира Тесла, си предостави хибридните патенти на всички. Хвалеше се, че 200 производители поискали документацията. От тези 200, -1 започна да ги използва. -1, защото дори Тойотка вече минава на BYD.
  • #5
    До пръцльо ( преди 1 месец )
    Е така де. Съвместно с тези предприятия. От Toyota парите а от останалите интелектуалната собственост. Като първия електромобил на Toyota който всъщност е subaru с емблема на Toyota. А втория електромобил е китайски модел със залепена емблема на Toyota.
  • #4
    Hvaliprats ( преди 1 месец )
    ..японски технологии някога, по очевидни причини.
  • #3
    Hvaliprats ( преди 1 месец )
    Тротинетка, пак си се омотал във функционална неграмотност: правиш ли разлика между "технологии, създадени съвместно със Subaru и Mazda" и "плащат на специалистите на Мазда и subaru, за да ползват техните двигатели?" Колкото до BYD - за китайския пазар Тойота едва ли ще предлага я
  • #2
    Риторичен въпрос ( преди 1 месец )
    Ако пропагандната партенка беше вярна, не трябваше ли китайците да копират от Toyota, а не обратното? Не трябваше ли Toyota да дава лиценз на subaru и mazda да произвеждат двигатели по нейните високи технологии, вместо да плащат на специалистите на Мазда и subaru, за да ползват техните двигатели? Какво са измислили от Toyota самостоятелно? Ползват интелектуалния Труд на чужди производители и сглобяват части произведени от външни доставчици.
  • #1
    До пръцльо ( преди 1 месец )
    Можеш ли да различиш пропагандните партенки за най-високо технологичния автомобилен производител наречен Toyota и тези факти от статията ...а ще се използват новите двигатели и технологии, създадени съвместно със Subaru и Mazda...а благодарение на помощта на китайския гигант BYD се планира и plug-in хибриден вариант (PHEV)."
fallback
Последни