fallback

Бъдещето на бензиновите Toyota зависи от Corolla

Новото поколение трябва да надмине Prius като ефективност

Toyota Corolla е най-продаваният автомобил в историята и японският производител отлично осъзнава неговата много важна роля в световен мащаб. Следващото поколение на модела трябва да излезе през 2026, като именно от него зависи бъдещето на бензиновите автомобили на марката.

В последно време се появиха много слухове, че Corolla остане в гамата на Toyota, само ако бъде напълно електрифицирана. Последните информации от Япония обаче сочат, че 13-ата генерация ще осигури приемственост на настоящия модел. Тя ще излезе през 2026, когато Corolla ще празнува 60-годишнина и ще продължи да играе основна роля в гамата на марката.

Сегашното поколение на модела излезе през 2018, а през 2022 претърпя основен фейслифт. Основното, на което залагат инженерите на Toyota при разработката на новата Corolla, е ефективност на задвижващата система, като целта е намаляване на разхода на гориво и на вреди емисии. За целта ще се използват новите двигатели и технологии, създадени съвместно със Subaru и Mazda, които бяха представени по-рано тази година.

Основна роля ще играе новия 1,5-литров двигател с 4 цилиндъра. Той е с по-малки размери, като това ще позволи отделението за пътници да бъде преместено напред. Това ще намали височината на предния капак, като в комбинация с някои промени в дизайна ще подобри аеродинамичния коефициент и следователно ефективността. В това отношение Corolla дори ще задмине Prius.

В Европа новото поколение ще продължи да се предлага във версия със самозареждащ се хибрид (HEV), а благодарение на помощта на китайския гигант BYD се планира и plug-in хибриден вариант (PHEV). Настоящият модел се предлага в три варианта на каросерията - хечбек (5 врати), седан и Touring Sports (комби). Твърде вероятно е те да се запазят и при новата генерация, което е един от ключовете за превръщането на Corolla в глобален продукт. .

fallback
  • #5
    До пръцльо ( преди 1 час )
    Е така де. Съвместно с тези предприятия. От Toyota парите а от останалите интелектуалната собственост. Като първия електромобил на Toyota който всъщност е subaru с емблема на Toyota. А втория електромобил е китайски модел със залепена емблема на Toyota.
  • #4
    Hvaliprats ( преди 3 часа )
    ..японски технологии някога, по очевидни причини.
  • #3
    Hvaliprats ( преди 3 часа )
    Тротинетка, пак си се омотал във функционална неграмотност: правиш ли разлика между "технологии, създадени съвместно със Subaru и Mazda" и "плащат на специалистите на Мазда и subaru, за да ползват техните двигатели?" Колкото до BYD - за китайския пазар Тойота едва ли ще предлага я
  • #2
    Риторичен въпрос ( преди 3 часа )
    Ако пропагандната партенка беше вярна, не трябваше ли китайците да копират от Toyota, а не обратното? Не трябваше ли Toyota да дава лиценз на subaru и mazda да произвеждат двигатели по нейните високи технологии, вместо да плащат на специалистите на Мазда и subaru, за да ползват техните двигатели? Какво са измислили от Toyota самостоятелно? Ползват интелектуалния Труд на чужди производители и сглобяват части произведени от външни доставчици.
  • #1
    До пръцльо ( преди 3 часа )
    Можеш ли да различиш пропагандните партенки за най-високо технологичния автомобилен производител наречен Toyota и тези факти от статията ...а ще се използват новите двигатели и технологии, създадени съвместно със Subaru и Mazda...а благодарение на помощта на китайския гигант BYD се планира и plug-in хибриден вариант (PHEV)."
fallback
Последни