fallback

BMW прекратява производството на „компромисен“ SUV

Електрическият iX3 слиза от конвейера по-рано от предвиденото

BMW ще спре производството на iX3 по-рано от предвиденото. Електрическият SUV ще слезе от конвейера на завода BMW-Brilliance през март 2025, но наследникът му ще се появи едва година по-късно, съобщават китайски медии.

В германския конфигуратор на BMW моделът iX3 вече не е наличен за поръчка, като купувачът може да вземе автомобила от склад или от предлаганите употребявани автомобили. В Китай отстъпките на електромобила достигат до 34%.

BMW iX3 е определян като „компромисна“ електрическа версия, базирана на задвижваното с двигател с вътрешно горене X3, изградено на платформата CLAR. Задвижването е само на задните колела, като се предлага вариант само с един електромотор (286 к.с. и 400 Нм), батерия с 80 kWh и тегло от 2,2 тона. Пробегът е зо 540 км по китайски цикъл CLTC.

В сравнение с други електрически превозни средства, спецификациите на електрическия SUV са скромни, а интериорът е остарял. В Китай дилърите успяват да реализират около 40 000 бройки годишно, като това става благодарение на отстъпките, достигащи 1/3 от цената. Така базовата версия вече струва около 37 000 долара.

Ако производството на модела спре през март, тогава кросоувърите, които са на склад в момента, може да останат в шоурумите още дълго време - поне до излизането на следващото iX3, което ще използва платформата Neue Klasse и ще се появи през 2026.

fallback
  • #7
    Лисан ( преди 4 седмици )
    Те требва да прекратят производство на каквото и да било!!!
  • #6
    Largo ( преди 4 седмици )
    Шшшш баче аз съм комплексар и карам баварец комплексарец и ся найш кой съм шшшш баче ся ща маам , шшшш баче найш кой е бащата и паркирам по тротоарите и не давам предимство на пешеходна пътека и изпреварвам като влизам в насрещното движение ако,че там има много коли , аз съм комплексар и ся шъ ви маам шшшш найте ли кой съм уе ?
  • #5
    10LD-ДiN0-ДртiйМЕН! ( преди 4 седмици )
    Жестоката РЕАЛност става все по-осезаемо кризисно-обусловена и ШОКираща за вече фтасалата Г0 ГЕРМАН. автоиндустрия, щото вече бая голема редица от кухи ламаринени и тракащи на умрело барачки лека полека отиват в забвение забрава и претопяване за скрап след поредния брак. Да му мислят горко-заблЮдените и сбъркали посоката местни наши зле инфо техни фенс, станали тиха жертва за пореден път на добре обмислената им ИЗМАМА с нови подходящо даунсайзвани уж-метални ръждавейки - да фнимафат будалите!!
  • #4
    до 3 ( преди 4 седмици )
    Бъркаш се. Всички модели се спират месеци преди да се пусне новият, а причините са производствени. Първо, няма проблем да се произведат достатъчно бройки, че са се покрие търсенето. Фабриките и без това не произвеждат моделите непрекъснато. Второ, фабриката трябва да се преоборудва за новото поколение.
  • #3
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Преди години европейските производители имаха модели (Пешо 206 примерно), които бяха толкова успешни че продължаваха да се продават наред със следващото поколение, а сега масово ги спират доста преди да са завършили разработката на новото.
  • #2
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Моделът се предлага и в Европа - или поне се предлагаше. Любопитно е, че все още го произвеждат.
  • #1
    Who Cares ( преди 1 месец )
    Dobre che me osvedomihte... i vse pak ne mislia da si go kupia ot Kitaj.
fallback
Последни