fallback

Най-продаваните марки в Европа за годината

България продължава да има най-голям годишен ръст от всички пазари

През октомври 2024 година новите регистрации на автомобили в ЕС отбелязаха скромно увеличение от 1,1% спрямо същия месец на миналата година, съобщи Асоциацията на европейските автомобилни производители (ACEA). Сред най-големите пазари Испания отчете стабилен ръст от 7,2%, докато Германия се възстанови с 6% увеличение след три месеца на спад. Намаление бе регистрирано във Франция (-11,1%) и Италия (-9,1%).

За първите десет месеца на годината регистрациите на нови автомобили остават стабилни (+0,7% спрямо януари-октомври 2023), достигайки 8,9 милиона броя. При най-големите пазари, Испания (+4,9%) и Италия (+0,9%) се представиха положително, докато спадове се наблюдават във Франция и Германия (съответно -2,7% и -0,4%).

България продължава да има най-голям годишен ръст от всички европейски пазари (+16.5% за януари-октомври 2024 спрямо същия период), но забавя темпо в сравнение с края на зимата и лятото. През октомври на родния пазар са регистрирани 3880 нови автомобила, което е лек спад спрямо юли (3906), юни (4110), април (4243) и март (3944).

Що се отнася до марките, 16 от тях отбелязват ръст в продажбите през януари-октомври спрямо същия период на миналата година, като най-голям в проценти е при Honda (53.8%), Lexus (35.9%) и Volvo (34%), а най-голям спад е отчетен при Smart (-49.7%), Jaguar (46%) и Mini (-26%).

Най-продаваните марки в Европа (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #22
    До РУК ( преди 4 седмици )
    Както виждаш аз мога да дам източник на информация за всяко мое твърдение. Мога да отговоря на всеки зададен въпрос и не се крие като лалугер. Не се сърдя всеки път когато някой ми зададе въпрос. Знаеш ли защо? Защото казвам истината и няма нужда да помня като вас какво съм лъгал. Точно както мога да дам линкове към твърденията си от преди години, за да се види че вие се извъртате като фурнаджийски лопати, А аз все още твърдя същото, без да се обвързвам с марки и народности, а просто принципи.
  • #21
    Така де ( преди 4 седмици )
    Тоест искаш да наложиш правилото че една лъжа по втора една от 100 анти електрика става истина? Дай ми манипулиран от мене факт? Например манипулацията която дадох провокирана от гост който питаше колко произвеждат фотоволтаиците след залез слънце? Защото ново задаваш въпроси на които не можеш да понесеш отговора? Ти колко пъти ме обвини в лъжа и след 10 минути получи видеоклип, сниман с бележка здравей РУК-е с никът ти написан на обратно? Сложен върху "лъжата" . Досега едно извинение няма
  • #20
    РУК ( преди 4 седмици )
    Не се правиш на света вода ненапита,от както се загнезди тук започнаха такъв тип "разговори".Ти не коментираш с цифри и факти,не водиш диалог,а се стремиш да налагаш мнение,често с манипулирани факти и лъжи.И когато лъжите ти бъдат изобличени,започваш с обидите!Антиелектрици,антиматематици,психопати и прочие са твои "нововъведения"тук.Нали знаеш поговорката за соченето с пръст и колко пръста са към теб!Ако имаш проблем с много хора,то най-вероятно проблема е в теб.Колкото и да не ти харесва!
  • #19
    До 16 ( преди 4 седмици )
    Таблицата е в коментар #29. В нея срещу 2028 стоят 9 730 975 бр, което е коренно различно от клеветите ти, че повтарям 20 милиона, г-н психопат, който пише единствено с цел заяждане, а не смислена дискусия. Коментар #59 е красноречив " Няма НИКАКВИ ГАРАНЦИИ, че всяка година ръстът ще е точно 50%. ..., някоя година е нагоре някоя надолу от 50%, но СРЕДНИЯ РЪСТ реално е над 50% за последните 8 години и Тесла ИЗПРЕВАРВА ГРАФИКА, който уж беше невъзможен. 05.04.2022 " Кое не разбра трета година?
  • #18
    До 16 ( преди 4 седмици )
    Хе хех , яйцеклетчо, забрави какво ти писах вчера господин психопат. Прочети коментар #54 в статията която самият ти даде като доказателство господин лъжец манипулатор. А именно "Tesla се хвали с рекордни продажби и тази година 4 Април, 2022" ...няма разумна пречка да не направи поне 14 милиона продажби до 2029 година, защото и аз смятам, че 20 милиона е прекалено голям залък за Тесла до 2030 година, но не невъзможен по принцип....Дали ще ги постигне, поживьом увидим, но поне до 2028 година е
  • #17
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Европейските марки загубиха облика си. Няма как да продаваш голф под 3-4 различни марки и да очакваш хората да не си дадат сметка. Хората които робуваха на предразсъдъци са все по-малко, а младите търсят различни неща. Затова старите производители залязват с 200
  • #16
    анонимен ( преди 4 седмици )
    Хехех, тротинетката обърна палачинката.Забрави си клетвите за таблиците с прогресиите.Не го разбираме гения и това е.
  • #15
    до 8 ( преди 4 седмици )
    Не съм митето. Но вие, тойоткафилите, определено показвате консистентно едни и също черти - скарани с техниката и законите на физиката (и знанията като цяло), върли путинофили и против електромобилите. Всички тези неща лесно се обясняват с липсата на мозък.
  • #14
    Факт ( преди 4 седмици )
    В протекционистка Гермопа е ясно че немските талиги са номер едно мръднеш ли извън не мойш видиш немски баклютси в Сащ даже не са чували за шкода.
  • #13
    до 7 ( преди 4 седмици )
    Няма проблем всеки да си купува каквото иска, СТИГА да не пречи на останалите. Тойоткаджиите пречат. Първо, заради тях се налага нормалните хора да гледат по цял ден отвратителните извращение на дизайна, наречени японски автомобили, нарушавайки хармонията им. Второ, спят по пътищата и сфетофарите, вместо да карат. И забележи - не ги карам да нарушават ограниченията - те не могат да стигнат дори до тях. Да не говорим, че увеличават статистиката за смъртните случаи, защото Тойотките убиват.
fallback
Последни