fallback

Илон Мъск се подигра на новата рекламна кампания на Jaguar

Сигурни ли сте, че ще продавате електромибили, попита иронично босът на Tesla

Американският милиардер и основател на Tesla - Илон Мъск в типичния си стил реагира с доза сарказъм на рекламната кампания на автомобилната марка Jaguar.

Британският производител изтри всички свои публикации в социалните мрежи и обяви мащабно ребрандиране, като новината беше придружена от видео, значението на позиционирането на което повечето потребители не разбраха.

Факт е, че във видеото, разпространено от Jaguar, няма нито една кола. Той показва показва млади хора в ярки дрехи, които излизат от асансьор. Те боядисват стена, някой размахва чук, а след това всички герои седят на камък на фона на пустинен пейзаж в розови тонове. На заден план се появяват лозунги: „създайте изобилие“, „живейте ярко“ и „премахнете обикновеното“.

На всичко това босът на Tesla реагира с ирония, като запита: „Сигурни ли сте, че продавате коли?“. Малко по-късно от Jaguar отговориха на Мъск, като го поканиха на представянето на новите си модели.

Първият от тях ще бъде представен на 2 декември в Маями, като това ще бъде концептуален електрически седан. Неговият сериен вариант ще излезе през 2026, като ще бъде последван от два SUV.

fallback
  • #9
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Ясно е, че тази реклама не е ок и не става ясно какво точно се опитват да покажат от Ягуар, ама да се подиграваш на компания с традиции в автомобилостроенето, при положение че компанията ти е на има-няма 20 години, някак си не говори добре за теб.
  • #8
    Bingo ( преди 1 месец )
    Много *** коментари.
  • #7
    анонимен ( преди 1 месец )
    Англичаните отдавна си имат дрязга с французите, та последните като сътвориха церемонията по откриването на олимпийските игри, първите трябваше да ги надцакат с нещо още по-гнусно.
  • #6
    Fury ( преди 1 месец )
    Прав е!!!
  • #5
    Мда ( преди 1 месец )
    Мъск да не се подиграва много, че рекламата е по вкуса точно към големия процент собственици на тесла, които са баш от тази цветна, розовка, мъжлнца във фюткави роклички и т.н. Нещо яко бърка гласоподавателите с дизеловите пикапи и *** на оборска тор дънки, които гласуваха за Тръмп, с реалните си клиенти.
  • #4
    анонимен ( преди 1 месец )
    Първо логото, което прилича на лого на чанта от Илиенци, после рекламата, която прилича на реклама на H&M, сега да видим колата (ако въобще има такава) иии... предвид първите 2, ми се струва, че и третата новина от тях ще е "нищо обо с реалността". Стана ми интересно на какво ще прилича колата. Всичко друго допускам, но не и кола...
  • #3
    анонимен ( преди 1 месец )
    Индийците са им изпуснали края на Ягуар. По принцип съм за толерантност ама тая реклама е само на смахната толерастия и няма нищо общо с автомобили. Може би се насочват основно към нишата на гейовете и трансовете, но е рисковано :D
  • #2
    Тинтири_минитири ( преди 1 месец )
    Смешно е Илон да го казва, при условие, че и той не продава електромобили
  • #1
    Car guy ( преди 1 месец )
    Гей кампания на моден бранд за... нещо. Това се видя. Бъдещето на марката е гей, елетрическо, шарено и... без ясна визия. Не че някога съм бил почитател на марката, но бе символ на английския лорд - плейбой. Сега е символ на шарена безличност. Още един мъртвец...
fallback
Последни